מבלים ואוהבים: צימר לזוגות ושלוש הצעות לאטרקציות רומנטיות באזורי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-10-2017
מבלים ואוהבים: צימר לזוגות ושלוש הצעות לאטרקציות רומנטיות באזורי הצפון

אף בילוי זוגי בצפון לא יכול להיות שלם מבלי לכלול מספר רעיונות לאטרקציות מקוריות ומיוחדות. האהבה שלכם זקוקה לחוויות חדשות, חידושים וריגושים וזו הסיבה שבגללה זוגות רבים מגיעים הנה לאורך השנה. לא, לא רק כדי ליהנות  מסוויטה או צימר רומנטי עם נוף ושקיעה, אלא גם מהאפשרויות המסקרנות שנמצאות מסביב. אז כדי שבביקור הבא שלכם בצפון תדעו בדיוק לאן שווה להגיע, הנה מספר הצעות עבור אטרקציות רומנטיות בכל אזורי הצפון שתאהבו במיוחד:


הכדור פורח ועולה לאוויר


אחת ההשקעות הבטוחות באהבה שלכם היא טיסה מרהיבה בשמי הצפון בכדור פורח. אמנם תאלצו לצאת מהמיטה בשעת לילה מוטרפת, אבל הזריחה שמאחורי הכדור הצבעוני העצום על קו ההמראה תהיה שווה את זה בענק! ברוב המקרים יהיה ניתן לצרף לחוויה גם משהו לנשנש במרומים או מיד עם הנחיתה ולרוב נפתחת גם שמפנייה שנחשבת לנוהג מסורתי בתחום התעופה מהסוג הזה. החברות הגדולות בתחום הן רייז אפ שבעמק יזרעאל וסקיי טרק שממריאה מאזור הגלבוע. אם תכננתם הצעת נישואין בקרוב, אין ספק שזו אחת הדרכים היפות לעשות זאת.


בריכה מחוממת


דוהרים אל השקיעה


סוסים מאז ומעולם נקשרו בנושאים שבינו ובינה. אולי בעקבות אגדות הילדים שסיפרו לנו פעם על הנסיכה ו"האביר על הסוס הלבן", אולי מפני שזה מקרב בין האדם אל הטבע ואולי מפני שזו אטרקציה זוגית מעולה שאין כמעט זוג שיוכל לסרב לה. הטיול עובר בשלווה במרחבי הטבע היפים ונחשב למעט אתגרי, בעיקר כאשר הסוסים דורשים מיומנות ושליטה שמעסיקים אתכם ברוב זמן הטיול ומתבלים את העניין בעוד צד רלוונטי. טיולי סוסים ניתן למצוא על יד כל צימר לזוגות בצפון ומארחים רבים יציעו לכם ליהנות מהחווה הסמוכה לצימר ובמחירים מיוחדים לאורחים בלבד.


סדנאות ולבבות


הרעיון של בילוי זוגי חדש תחת קורת גג הוא טרנד חדש יחסית, שמאפשר לזוג ליהנות מבילוי שקט ונעים שבסופו תוצר בהכנה אישית. הסדנה מתאימה גם לימים קרים או גשומים בתוך הצימר ובסביבתו ויכולה להתאים גם לזמן בילוי ממושך. קיימות מגוון סוגי סדנאות, החל מסדנאות השוקולד המפורסמות באזורי עמק הירדן ורמת הגולן וכלה בסיורי טעימות יין. סדנאות אפשריות שבטח פחות חשבתם עליהן הן סדנאות הבישול או האפייה שבוודאי יהיו מוצלחות, טעימות ומצחיקות במיוחד. אופציות נוספת הן סדנת חישול טבעות זוגיות, יצירת תכשיטים, קדרות ונפחות. הכל בליווי אנשי מקצוע מהתחום שיעניקו לכם "שיעור פרטי" בתחום המבוקש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים