5 עצות זהב להשבת הרומנטיקה והתשוקה לקשר הזוגי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-06-2018
5 עצות זהב להשבת הרומנטיקה והתשוקה לקשר הזוגי

להחזיר את הניצוץ לקשר


כשהניצוץ הולך לאיבוד ואתם לא בטוחים איך ניתן לשחזר אותו, לפעמים הדרך הכי טובה שיש היא פשוט לחזור להתחלה, להציץ מחדש אל הסיבות שבגללן התאהבתם והדברים שפעם עשו לכם טוב. כך תוכלו להתחיל לשקם את הזוגיות וללמוד להתאהב מחדש:


1.נהלו רשימה עם כל התכונות שגרמו לכם להתאהב.


רשימה כזו יכולה להתבצע גם בשותף, אבל עדיף למען הסדר הטוב שכל צד יתמקד בניהול רשימה שכזו באופן אישי ולחוד. נכון, אפשר גם פשוט לחשוב מה היה טוב (ועדיין) אצל בני הזוג שלכם, אבל כשהמילים נכתבות, הן מקבלות מעין תוקף פסיכולוגי נחשב והן הופכות פעמים רבות לבעלות ערך רב יותר. 


2.תמצאו משהו חדש ומשותף


זה יגביר את אחוזי השרידות שלכם יחד וגם יצית את ההתפתחות הזוגית שלכם בשנית. פעילות ספורטיבית, בילוי נעים ואפילו יציאה סדורה יותר לחופשות קצרות יכולה לעזור. לא פעם נפגשנו עם זוגות שמקפידים להזמין צימרים לזוגות באופן קבוע, על מנת לקבל זמן איכות משותף וליהנות מהחוויה הרומנטית. 


בריכה וספא פרטיים לסוויטה בשלווה עילאית


3.תגלו מחדש את המיניות שלכם


כל מטפלת זוגית תמליץ לכם להחזיר בנוסף לתשוקה המנטאלית, גם את הבעת העניין שלכם בסקס זה עם זו. יצירת האינטימיות יכולה לגרום לאהבה שלכם להיבנות מחדש ולחזק את ההבנה שלכם את הצרכים של בני הזוג.


4.בצעו מחוות קטנות


זה בסדר, אין צורך למהר ולהזמין צימרים לזוגות עם ספא במקום יוקרתי אחת לשבוע כדי להרשים את זוגכם, אבל מתנה קטנה, מכתב "בוקר טוב" או אפילו להביא הביתה את המאכל האהוב יכולים לייצר זיקה ולשדר שאתם חושבים על בני הזוג שלכם ועדיין משקיעים בהם.


5.היו סלחניים ולא מאשימים


אחת הטעויות הנפוצות שגורמת להיפרדותם הסופית של מרבית הזוגות היא משקעים שמתפרצים החוצה בדרך של מריבות כשמיד אחריהן יש נטירת טינה, כעסים ומגננות שיתפרצו באופן נוקשה יותר, בפעם הבאה שנושא המחלוקת יצוץ. ספרו תמיד מה מפריע לכם ותנו מקום לבני הזוג להביע זאת גם. לא מצליחים לעשות זאת באופן שקט ובנפרד מהמשפחה או חיי העבודה? אתם כבר יודעים איך אנחנו יכולים לעזור: חפשו אצלנו צימרים לזוגות יפים ורומנטיים, סעו לשבת שקטה ונהלו שיחות חשופות וסבלניות זה עם זו, בשלווה ובאריכות, ללא הפרעות. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים