גבר, זה בשבילך: 5 מחוות רומנטיות שבת הזוג שלכם ממש תעריך

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2018
גבר, זה בשבילך: 5 מחוות רומנטיות שבת הזוג שלכם ממש תעריך

1. ערב של יין וכוכבים


גם אם היא הליידי הכי מטופחת בסביבה, זו שמעדיפה קניון ומניקור על פני כל בילוי בחיק הטבע, אין סיכוי שהיא לא תעריך מחווה יפה ומרגשת כמו זו. לפרוש שמיכה בחוף הים או על מדשאה פתוחה ולצרף יין טוב וקצת פירות עושה הרבה טוב לזוגיות, לפתיחות והכנות ביניכם. וכן, ברור שזה מזכיר לה את הרגעים היפים מהקומדיות הרומנטיות שהיא הכי אוהבת...


2. יום חופשי בהפתעה


אין דבר מרשים יותר מגבר שיודע בדיוק מה הוא רוצה. ופינוי של יום שלם אך ורק לכם ובשבילכם ועוד בארגון מוצלח "מאחורי הגב" ככה, בלי שהיא תדע, זה מתכון בטוח לקרדיט לטווח הארוך. דבר עם הבוס שלה או אמור לה לשריין את היום כולו, תכנן בילוי טוב שכולל מקום ששניכם אוהבים, מסעדה מוצלחת ומינימום של הפרעות פוטנציאליות.


3. חופשה קצרה ורומנטית בצימר


לא חשבתם שנשאיר רעיון שווה כל כך כמו צימרים לזוגות בצפון מחוץ לרשימה, נכון? יום או יומיים של קסם ושבירת שגרה במקום רחוק וקצת מנותק הם רעיון פשוט נפלא כדי לחדש כוחות ולהוסיף עוד חוויה זוגית נעימה לרזומה. אז תארזו כמה דברים, תמצאו מקום מדליק ושקט, צימר לזוג בדקה ה-90 וסעו לחופש. למה אתם מחכים?


גקוזי סופט טאב פרטי וגדול לכל סוויטה באלברטס - פינוק אמיתי


4. ארוחת בוקר למיטה


טוב, ברור שלא כל מחווה חייבת להיגמר בדברים שמחוץ לבית כמו צימרים לזוגות בצפון או ספא טוב. גם ארוחה שווה ומפנקת שהכנתם סתם כי התחשק לכם לקום מוקדם ולהעיר את האהובה שלכם דורשת ציון ענק לשבח. גם אם עדיין לא ממש נפתח לה התיאבון והיא מעדיפה קודם כל לשתות בשקט את הקפה, אין ספק שמדובר במחווה מוערכת שהיא לא תשכח.


5. לקנות לה בדיוק את הדבר שרצתה


גבר מושלם הוא גבר קשוב, שקולט מסרים ותדרים קטנים גם בין השורות: "איך בא לי איזו חופשת צימרים לזוגות בצפון", "אני חולמת על כאלו נעליים", "יום יבוא ואקנה לי את השרשרת הזו"... ואם אתה מספיק נוכח ביקום שלה, אין כל סיבה לא להפתיע אותה בענק עם הדבר שאותו היא רצתה מלכתחילה. ככה, מכל הלב, בלי שום סיבה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים