מצעד שמונת המבוקשים: 8 צימרים מיוחדים לזוגות שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-10-2017
מצעד שמונת המבוקשים: 8 צימרים מיוחדים לזוגות שכדאי להכיר

רגע, לפני שנתחיל אתם בטח תוהים מה בכלל הופך צימרים מיוחדים לזוגות למיוחדים באמת? ובכן, כשאנחנו מביטים על החוויה שלכם, אנחנו רוצים בראש ובראשונה לוודא שמדובר במתחמי צימרים מומלצים לזוגות ע"י אחרים – כאלו שממש לא יתפשרו על החוויה שלכם ויפנקו אתכם עד הקצה. לאחר מכן אנו בודקים את הייחודיות של הצימר עצמו – עיצוב אחר, אלמנט מעניין או גישה שונה ומעניינת לאירוח. כל אלה מתגבשים יחד ליצירת רשימת מופת נחשקת ואיכותית, שגם כוללת את האווירה הרומנטית המנצחת.


צימרים מיוחדים לזוגות – אלו עם הקונספט

 

מתחמי קונספט בצימרים הם עניין די ידוע ובכל זאת, כיף לבחון ולחוות מפעם לפעם את השוני בעיצוב, בסביבת הגן וברמת הגימור שאמורים להתכתב עם הקונספט שבחרו בהתאמה, כל זאת מבלי לגרוע אף לא טיפה מההנאה הזוגית. הכוכבים שבתחום הם:


גלילאה – מתחם יפהפה שנבנה ככפר טיבטי עם מפלוני מים וגשרונים, בריכות דגים ושלוש סוויטות שעוצבו לפי תורת ה"פאנג שווי", כאשר המקום כולו טובל בנופים פראיים פתוחים וחלומיים שרק הגליל יודע לספק.


חלום בלבן – שני צימרים מיוחדים לזוגות בסגנון פרובאנס צרפתי-קלאסי, הכוללים תנאי שהות מלכותיים ויוקרתיים במיוחד, עם לא פחות משתי בריכות שחייה עצומות ומלאי מצטיין של פינוקים.


פינה בלב – אחוזה מרהיבה ביופייה שבנויה בתוך אחוזת איכרים שבנה הברון רוטשילד בכבודו ובעצמו. המקום מתהדר בעיצוב אבן ראש-פינאי מקורי עם אמירה כפרית אותנטית סופר רומנטית לזוגות.


בריכה מחוממת ל- 37 מעלות


 אלו עם הפרטיות המושלמת

 

זוגות רבים משקיעים זמן רב בחיפוש צימרים מבודדים שבהם אפשר באמת להתנתק ולנוח מכל הרעש שמסביב. כאן מצאנו את:


אצולת הנוף – שתי סוויטות מבודדות זו מזו, כשלכל אחת בריכת שחייה פרטית מול הרי הגליל ואירוח אישי לא פחות ממצוין. אם אתם מחפשים צימרים מיוחדים לזוגות להצעת נישואין או יומולדת בהפתעה זה ממש כאן.


ראש פינת נוי – איך לא, ראש פינה הרומנטית. כאן תיהנו מתנאי מלכים שווים במיוחד, עם חצר ענקית ובריכה פרטית לכל אחת משלוש הסוויטות.


צימרים ביער – הבידוד המושלם בתוך יער אמירים, כאשר עצים ושיחים רבים טומנים בתוכם שמורה ענקית שבה חמש סוויטות. כל אחת מהן פרטית כל כך, עד שאת האורחים הנוספים תוכלו לראות אך ורק אם תיגשו לאזור הספא המשותף, גם הוא עמוק בתוך היער.

 

ולסיום - אלו עם הנוף המנצח

 

רומנטיקה ונוף כמובן הולכים ביחד וברחבי הצפון קיימים המון מתחמי צימרים לזוגות שיעניקו לכם הנאה מושלמת מול

הטבע היפה ביותר. בקטגוריה הזו אנו ממליצים על:


רמות מעל הכנרת – מתחם נופש מושקע במיוחד מול נוף פנורמי פתוח שנמתח מהמטעים שלמרגלותיו ועד לכל הכנרת. מעבר לבריכה שממנה נשקף כל הנוף, יש גם ג'קוזי ענק שפעיל בחורף, סאונה ועיצוב כפרי נהדר.


קפלנד – שילוב מדהים ביותר בין נפלאות הטבע הטבעיים ביותר לבין מיטב אמצעי היוקרה ורמת האבזור הגבוהים ביותר, תנאי פרטיות מושלמים ואירוח משובח שכנראה שתתקשו לשכוח.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים