סוגרים את תשע"ח: מיהם הצימרים הכי יוקרתיים שעשו לנו את השנה?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-10-2018
סוגרים את תשע"ח: מיהם הצימרים הכי יוקרתיים שעשו לנו את השנה?

רוב הזוגות בטח יסכימו איתנו, שעם כל הכבוד (ויש כבוד!) לבקתה האותנטית עם מפת השולחן העדינה והמרפסת עם פעמוני הרוח, אין כמו פינוק של פעם בשנה בסוויטת פאר מענגת ושווה במיוחד, שבה בני הזוג יכולים להסתובב בחלוק ונעלי בית כמו מלכים אמיתיים, לקפוץ לבריכה והג'קוזי ספא כשמתחשק ולקבל את ארוחת הבוקר המפוארת בשעה שביקשו. מובן שכל הריהוט, פריטי הדקורציה, הצמחייה והעיצוב נועדו לשרת את אווירת ארמון הפאר ולהוסיף עוד רושם ויוקרה לשירות 5 הכוכבים שזכיתם לו במסגרת החופשה.

נסיה סוויטת בוטיק בגליל – זה לא עוד מתחם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד, אלא ה-מתחם היוקרתי ביותר שמספק חוויה חגיגית מושלמת בכל קנה מידה אפשרי: מהשף קונדיטור הפרטי שיגיש לכם מתוקים מפנקים ובר האלכוהול והסיגרים החופשי שלרשותכם ועד אמבט פרי סטנד מוקף שיש איטלקי, בתוך סוויטה בסגנון אנגלי ויקטוריאני ומתחם גן מוקפד וחלומי שלא תרצו לעזוב. 

אחוזת דוריתא – הרבה צימרים בצפון לזוגות אוהבים מציעים מתחם המונה מספר סוויטות כאשר לכל אחת מהן בריכה פרטית. אך בעוד הן כולן מנסות להיאבק על תואר הטובות ביותר, דוריתא עדיין ניצבת בפסגה הבלתי מושגת שאליה שואף כל צימר המכנה את עצמו "יוקרתי". אווירה רומנטית לזוג המאושר לא תחסר כאן: הגן נראה כמו אגדה חיה ופועמת והסוויטה פנטסטית, עומדת באמות המידה הגבוהות והנחשקות ביותר.

לאונג


סוויטות פול ויו – כאן הבינו שאין לכם שום צורך לצאת מהסוויטה. לעולם. על כן בנו לכם גדר יפה ואלגנטית, מיקמו בתוך שטחה בריכת שחייה פרטית וג'קוזי ספא ובנו לכם סוויטת תענוגות מודרנית הכוללת את חווית הצפייה הקולנועית המושלמת: מסך עצום עם סטרימר הכולל כל סרט וסדרה שאי פעם תרצו לראות, כורסאות TV מיוחדות והכי חשוב – תכנון אדריכלי מבריק שיאפשר לכם להמשיך ולצפות ללא הרף גם תוך כדי הטבילה בבריכה המחוממת.

צוק גמלא – הנה ההוכחה ששום חופשה זוגית לא באמת עובדת בלי נוף קסום ושליו המהווה מפלט מהחיים השגרתיים והוא מבודד במידה הנכונה. שני צימרים יוקרתיים לזוגות בלבדמחכים לכם כאן וכוללים נוף עוצר נשימה אל כל הכנרת והסביבה, בריכת זרמים פרטית מחוממת בעלת קירוי שקוף לסגירה ופתיחה בלחיצת כפתור, יינות טובים במקרר ואירוח איכותי מהמעלה הראשונה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים