חופשה זוגית מלאה באטרקציות ואקסטרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-10-2018
חופשה זוגית מלאה באטרקציות ואקסטרים

אם יש חלק בלתי נפרד מהחופשה הזוגית הוא הגיוון. מעבר לצורך בשהות במקום איכותי ואלגנטי, הרבה צימרים מומלצים לזוגות מבינים כיום כי אין שום טעם בבילוי שאיננו משולב ממספר חוויות, גם כאשר מדובר בחופשה קצרה לסופ"ש. הצפון מציע אינסוף אטרקציות מעולות, מהנות ומקוריות לכל אחד ואחת, כאשר תמיד אפשר להתייעץ עם המארחים לגבי פעילויות מתאימות עבורכם במקומות טובים ומומלצים, קרובים למתחם ובמחירים אטרקטיביים.

טיולי אקסטרים – דופק גבוה וקצב ממכר


אם אתם זוג שנושם את השטח, מאוהב בחוויות בהילוך גבוה וים אדרנלין, אין ספק שטיולי הג'יפים והרייזרים יתאימו לכם במיוחד. גם לזוגות המעוניינים בטיול עם פחות תמרונים, עליות וירידות יכולות החוויות הממונעות להתאים במיוחד, כאשר הגלגלים לוקחים אתכם אל ובתוך הנופים הפראיים, במעברי המים והבוץ המשעשעים ולעתים אם מתמזל המזל, גם במפגש מעניין עם חיות הבר המקומיות... גם טיולי סוסים וסירות על המים נכללים בקטגוריית האקסטרים, כאשר הם יכולים להעצים ולגבש כל זוגיות באשר היא ולספק לכם עוד עניין התנסותי חדש לקשר.

מסלולי מים – טיול יום בתצפיות, הנופים ומבחר הנחלים


זוגות שאוהבים לחרוש את הצפון דרך הרגליים, לעצור לפיקניק או קפה במקום יפה, לבלות את החוויה מעל נחל זורם או בתוך מעיין צלול ימצאו את מסלולי המים בכל רחבי הצפון כבילוי המושלם עבורם! כדאי לשוחח עם המארחים בנוגע למסלולי הטיול המומלצים שקרובים לצימר שלכם וכן להתעדכן מול רשות הטבע והגנים במצב של תנאי מזג אוויר קיצוניים.

ספא – דייט מרגיע ומשחרר במיוחד


אמנם צימרים לזוגות עם ספא מכילים את שלל המתקנים המפנקים כמו ספא זרמים מקצועי, סאונות ואפילו הזמנת עיסויים אבל מי אמר שחייבים להיצמד רק אליהם? מגוון מתחמי ספא מדליקים יעשירו לכם את החופשה על ידי עיסויים מקצועיים במבחר סגנונות וטכניקות חדשניות, יספקו לכם רגיעה ונחת ויעניקו לכם מנוחה זוגית ראויה ואיכותית, בול כמו שחיפשתם.

חדר עיסויים מקצועי


קולינריה – האהבה צועדת על קיבתה


כל מתחם צימרים מומלצים לזוגות יודע להמליץ היטב על מסעדות השף המובילות באזורו. אבל מעבר למסעדות השוות שמציע הצפון, תוכלו ליהנות גם מאינספור פסטיבלים ושווקים בחגים ושבתות המכילים טעמים מיוחדים. גם יקבים, סדנאות שוקולד ואפילו סיורי טעימות מחכים לבלות איתכם את הנופש הצפוני וניתן להתעדכן לגביהם כל העת באתרי המועצות המקומיות והרשת.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים