אביב הגיע, פרח בא: 4 טיולי פריחה זוגיים ורומנטיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-04-2019
אביב הגיע, פרח בא: 4 טיולי פריחה זוגיים ורומנטיים

על בואו של האביב אנחנו יודעים מצוין. מחליפים שעון קיץ, מנקים לחג וגם מבחינים במאות ואלפי הפרחים החגיגיים שמקשטים את כל פינות הצפון. פריחת האביב במקומות רבים נחשבת לשיא השנתי בשל נדירות הצמחים, הצבעים העזים והגודל המרשים וגם אתם מוזמנים לפגוש אותם מקרוב, להתפעל ולשלב איתם חופשה קצרה שלצימרים לזוגות ברמת הגולן, בגליל העליון, הגליל המערבי או הכנרת.  

נחל כזיב עליון – דייט עם אדמונית החורש


הנחל היפהפה שנמצא בתוך שמורת הר מירון הוא יפה כל השנה, אך באביב הוא מכיל קסם מיוחד. אולי זה הנוף האירופאי או המעיינות הקטנים ואולי זה הקסם של אדמונית החורש שמשבצת את גדת הנחל בשפע פרחים ולצידה ניתן לפגוש גם את כליל החורש בערוץ הנחל העליון ומיני סחלבים מטריפים לכל אורך הדרך. בחודש מאי יצטרף לכל אלו גם אחירותם החורש. 

שמורת בריכות דלתון – חגיגה של צמחי מים


טיול קליל, מישורי, נוח ויפהפה בגליל העליון שיפגיש ביניכם ובין שלוש בריכות חורף בזלתיות המשמשות כביתם של סרטנים רבים וצמחי מים משגעים כמו צבעוני מצוי, ורבנה שרועה (פרח בצבעים עזים של סגול/ ורוד/ לבן) ואפרורית מצויה (פרח לבן ומהודר). בבריכה המזרחית תוכלו לפגוש גם את נורית המים וצורית אדומה. מסלול מטיילים מומלץ לנופשי צימרים בצפון לזוגות

הר בנטל – מרווה כחולה בשפע


אחד מהרי הגעש הגבוהים בגולן (1,165 מטרים בשבילכם) הוא גם ביתם של פרחים יפים ורבים שמקשטים אותו לאורך כל חודשי השנה לפי התור. אם אתם מתארחים במתחם צימרים לזוגות ברמת הגולן בתקופת האביב, כדאי לדעת שזהו תורם של הפטל, המרווה הכחולה, תלתן הארגמן, בקיה צרת-עלים ועוד שלל פרחים צבעונים ומטריפים. כדאי לציין שאם תגיעו לכאן שוב בסתיו, תפגשו סתוונית וכרכום בצבעי השלכת. ההר אטרקטיבי מאוד לטיולים ומספק תצפית ישירה אל בקעת קונייטרה ועמק הבשן הסורי, החרמון, הגליל, דרום לבנון והכנרת. 

גבעת המורה – להתאהב באיריס הנצרתי


גבעת המורה השוכנת בעמק יזרעאל חושפת חבל ארץ יפהפה וקסום לטיולים רומנטיים. ואיזה כיף שמידי אביב ניתן לקחת צימרים בצפון לזוגות ולנסוע במרחק לא רב רק כדי לפגוש כאן את האיריס הנצרתי – פרח מלכותי ויוקרתי בגודל ענק שמרצף את השדה הפתוח ויגרום לכם להישאר כאן עד שזיכרון המצלמה בסלולרי יחוסל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים