באנו לזלול: מסעדות איכותיות מומלצות באזורי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2019
באנו לזלול: מסעדות איכותיות מומלצות באזורי הצפון

בינינו, שום חופשה לא מושלמת אם אין בה אוכל טוב. והרבה. אוכל הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה ואם הגענו אליה בקטע רומנטי, לא נתפשר על מסעדה איכותית שתעשה לנו שמח בחך ובבטן. אחרי הבריכה או הטרקטורונים, בערב או לפני השנ"צ, עם זוג חברים או לגמרי לבד – הנה כמה מסעדות איכותיות שאפשר לתפוס על הדרך שלכם לנופש צימרים בצפון לזוגות.


בגליל המערבי:


ביף בהר
– הביתית הקטנה שהפכה לשף האוס מבוקש היא פיתרון מעולה לכל זוג שמחפש גם את האווירה הנכונה וגם את המנה הכי ענקית בגלקסיה, בזמן שהוא שווה במתחם צימרים בצפון לזוגות. ביף בהר מתמחים בעיקר בגזרת הבשרים ובתפריט ניתן למצוא נתחים משובחים לצד המבורגרים ותוספות שמתבשלות בלייב. האוכל מוגש בכלים מעניינים והמנות גדולות, מה שהופך את החוויה למשתלמת.


מורגנפלד – הסטייק האוס ים-תיכוני עדכני מחוף אכזיב מציע עיקריות בשריות מעולות על הגחלים הלוחשות, ראשונות פופולריות כמו פטה כבד וחציל בטחינה וגם מענה לא רע לצמחוניים עם אופציה לרביולי, מוקפץ או סלט. מתאים לכל מי שמתארח במתחמי צימרים בצפון לזוגות באזורי הגליל המערבי גם על הים וגם במיקומים הרריים.


בגליל העליון:


טאלי – מזמן לא ראינו משהו שונה ומיוחד מחוץ לתל אביב בגרסת הטעמים. טאלי היא מסעדה הודית מעניינת בקרית שמונה המגישה בעיקר אוכל הודי אותנטי לצד טוויסטים עדכניים כמו רוטב היוגורט שמלווה חלק ניכר מהמנות. לראשונות מומלץ להזמין את דוסה רג'אסטני מבוסס העדשים והאורז הבסמטי או סמוסה, לעיקרית את מנת הבית הכוללת 3 תבשילים בשילוב לחם הודי ואורז בסמאטי ולא לוותר על הקינוח.

ברמת הגולן:


ברוהאוס – מסעדה קצרינית ידועה שהרבה מתחמי צימרים בצפון לזוגות מפנים אליה אנשים שמבקשים מקום עם נתחים מקומיים ותפריט מגוון. ברוהאוס מציעה מבחר גדול של עיקריות על הגריל לצד תפריט ראשונות טוב וגם אופציה לספיישלים על יד הבירה מהמבשלת. עדיין לא אמרנו לכם, אבל המקום הזה הוא מבשלת בירה שאתם ממש לא רוצים לפספס. אם בא לכם טעם מיוחד ביום קר או אפילו מושלג, אין משביעה ומנחמת יותר מקדירת המבשלת שתשקיע בכם בקר מובחר וירקות שורש בבישול ארוך.


בכנרת:


צל תמר – מוותיקות המסעדנות בסביבה והאהובות ביותר בשל התפריט הקולע והגישה התיירותית. המסעדה מציעה מנות איכותיות ותפריט יינות מגוון מאוד, פסטות ולחמים טריים, סלטים מוצלחים וגם בשרים עם מידת עשייה מדויקת. למסעדה יש סניף מקומי נוסף "המזרחית של צל תמר" עם שיפודים, שווארמה ומאזטים למרכז השולחן. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים