ארוחה, ספא, בריכה: 4 צימרים קסומים ליום כיף זוגי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-05-2018
ארוחה, ספא, בריכה: 4 צימרים קסומים ליום כיף זוגי

יש לכם חשק לפינוק מיוחד ואינטימי עם בני הזוג?


מתים להודיע על יום חופשה בעבודה ולעשות משהו זוגי? לנקות ביחד את הראש? לשוחח? לבלות?


יום כיף בצימר ובכלל, הוא ככל הנראה מוצר צריכה בסיסי. קשה מאוד לנהל חיי זוגיות כשגורמים אחרים מנהלים אותה: מחויבויות קודמות, עבודה וילדים. וכן יום כיף הוא פיתרון פופולרי לחידוש התשוקה, השותפות לחיים, תחושת היחד... 

אספנו 4 הצעות מדהימות לצימרים שפותחים את שעריהם באמצע השבוע ומציעים את חוויית השהות היומית הטובה ביותר:


בואו ליהנות, להתפנק ולהתנתק בפינוק זוגי


1.סגול בעין יעקב – העיצוב הקלאסי בשילוב תפנוקי הסטייל המודרניים בהחלט עושה לנו את זה. אתם ובני הזוג תוכלו לקבל יום פינוק מלכותי במיוחד בסוויטת יוקרה עם תחושה של לופט מרהיב ושוויץ רומנטי של מילון דולר. מבין הרבה צימרים לזוגות עם ספא זרמים, זה שניצב כאן ממש במרחק קפיצת ראש מהבריכה הוא אחד המרגיעים והמרווחים שפגשנו, האוכל תוצרת בית ומחומרי גלם מקומיים, מתעלה על רבים וטובים בכמה רמות. ניתן לשלב עיסוי מקצועי, סדנה מיוחדת וקישוטים למי שמעוניין להפתיע בגדול.


2.אוסנתה בכפר ורדים – מקום טוב להימצא בו אם יש לכם שרירים תפוסים ומחשבה טורדנית. אווירה גלילית מרתקת עם תצפית לחורשים ונופים שמקיפים את המתחם, פלוס בריכת זרמים חמה וספא זרמים, או האט טאב וסאונה – תלוי בסוויטה הפרטית שתבקשו. הפינוק לאמצע השבוע כולל שהות בוטיק באחת הסוויטות + עיסוי זוגי למשך 45 דקות, עם ארוחת בוקר עצומה ובילוי פרטי בבריכה והספא. 


מתחם פרטי מהמם הכולל בריכת זרמים וגקוזי גדול


3.נסיה במושב נטועה – החתונה המלכותית של הארי ומייגן אמנם מאחורינו, אבל מי אמר שההאני מון סוויט שלהם שווה יותר משלכם? מבין מאות צימרים בצפון לזוגות, נסיה הייתה ועודנה, אחד המקומות הכי אטרקטיביים לחוויה זוגית מושלמת. סוויטת בוטיק במוטיב אנגלי מעורר השראה, המציעה כל מה שאפשר: בריכה וספא מול נוף עוצמתי, בר אלכוהול ומתוקים ללא הגבלה, ארוחות שף, עיסויים ברמה גבוהה, חדרים מלכותיים ושירות מארחים צמוד. המלכה מאוהבת.


ארוחות בוקר מפוארות וטעימות במתחם חלומי


4.קסם השני במושב רמות – תעשו לעצמכם טובה וסעו לאיזה יום כיף בצימר הזה. מבטיחים שישתלם. קסם השני הוא מתחם צימרים בצפון לזוגות המורכב מ-3 בקתות כפריות עם נוף וג'קוזי פרטי לכל בקתה, רומנטיקה מושלמת, עיסויים למעוניינים מאת המארחת והמעסה המקצועית בהסמכתה וגם כנרת ליד, אם בא לכם לקפוץ. בתוך המושב עצמו אפשר להוסיף גם טיול ג'יפים או סוסים ומיד לאחר מכן לשוב ליין והג'קוזי, להתרסק על המיטה וסתם ליהנות מאיזה סרט טוב. 






צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים