הדובדבן של הקיץ לזוגות – בריכה פרטית!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-06-2018
הדובדבן של הקיץ לזוגות – בריכה פרטית!

אמנםצימרים לזוגות עם בריכה פרטית תקפים מאוד גם למבלים בחורף, שמעוניינים בבריכה מחוממת ומקורה, אך בקיץ האפשרויות רבות יותר ואפשר להשתזף, לאכול כאן את ארוחת הבוקר, לקבל מסאז' זוגי טוב וסתם לרבוץ מול הנוף הפנורמי הפתוח שנשקף מול המים ועושה את החיים פתאום לאופטימיים, מסעירים ומלאי חיים. לפניכם 4 צימרים יוקרתיים לזוגותשמכילים בריכה פרטית ענקית ושווה, עם שירות חסר פשרות המתלווה אליה.


צימרים מומלצי האתר - בעלי בריכה פרטית לזוגות בלבד

ירח לבן – החלל החיצוני של סוויטת ירח לבן ראוי לכל שבח אפשרי, פשוט מפני שהוא מכיל בול את מה שצריך, מבלי להתעסק בעוד כל מיני אלמנטים מסביב: בריכה טובה וג'קוזי ספא ענק. המים מונחים במתחם מגודר ופרטי לגמרי הפרוש על דק עץ איכותי, כאשר מספר הרים ירוקים מציצים פנימה. מבפנים – החוויה מודרנית ועשירה במיוחד, כאשר גם חדר השינה, גם הסלון וגם המטבח מעוצבים כמו לופט ניו-יורקי מדליק ואטרקטיבי לערב של אלכוהול, פנאי משותף והמון רומנטיקה.




סוויטת פאלאס – קבלו אותה, את הגלילית השווה והמטריפה שמונחת על הגובה מול הרי צפת ומכילה בריכה מלכותית כיאה לכל ארמון (פאלאס) שכזה. הבריכה האיכותית מצוידת בספא זרמים גדול ובפינות ישיבה רבות, שלווה מוחלטת וסוויטה עם גישה מהירה למים שנראית פחות או יותר כמו דירה לדוגמה באחוזה של ביל גייטס והיא כוללת עיצוב אקלקטי ויוקרתי במובנים הפדנטיים ביותר של המילה.


ברטמנס – חצי הצצה בתמונות ואתם משתכנעים לעשות כאן את הנופש הרומנטי הבא. תאמינו לנו. 3 צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, כאשר אף אחד לא רואה את אף אחד אבל לכל זוג חלקת נוף מהממת הישר לגבעות המוריקות שמאחוריהן מסתתרת הכנרת. ברטמנס הינו מתחם נופש לזוגות בלבד שאוחז כבר שנים ארוכות בפסגת היוקרה ומסרב לפנות את מקומה. ככה זה כשאתה שולט בכל אספקט קטן בנוגע לעיצוב, רמת הניקיון, הדיוק שבטעמי ארוחת הבוקר והצחצוח של הבריכה, שהופכת בסופו של דבר לאחד הבילויים הכי אטרקטיביים שתדעו בארץ הקודש.


סוויטת מודרנו – המפנקת הלאומית, המשקיעה האולטימטיבית, המומלצת ביותר על ידי הזוגות הרבים שממהרים להזמין בה מקום. למודרנו יש קסם שנע בין מודרניות עיצובית לפינוקים כפריים גליליים שרבים בתחום האירוח מיהרו לזנוח. משהו בבריכה העצומה מול הנוף, הג'קוזי ספא ליד וחוויית הפרטיות השלווה מחזירים אותנו אל ימים יפים וטובים מפעם, אל ארץ ישראל הקלאסית הנצחית, תחושת היחד וההעצמה הזוגית. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים