יש שעות למשל בין ערביים: 5 צימרים עם שקיעות מדהימות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-05-2019
יש שעות למשל בין ערביים: 5 צימרים עם שקיעות מדהימות

רוצים טיפ לרגע זוגי מנצח בחופשה שלכם? תשמעו לנו: הכינו לעצמכם קפה או משקה אחר שאתם אוהבים, צאו החוצה והתיישבו לצפות יחד בשקיעה. אחת הפעילויות הקלישאתיות אך האהובות ביותר על הזוגות שמחפשים דרך להעצים את הרומנטיקה ואת החוויה של להיות ביחד ללא מילים, היא זו שהצימר יספק לכם בשפע. אז היכן נמצאות השקיעות השוות ביותר?


גלילאה – הנוף עושה את כל העבודה


כשהנוף פתוח ויפהפה כל כך, אי אפשר להתאכזב משום שקיעה קיימת. מתחם גלילאה הממוקם בגליל התחתון, נמצא כנראה באחת מנקודות הטבע המרהיבות ביותר שהצפון ברא. המתחם כולל גשרונים, מפלוני מים קטנים, בריכה, ג'קוזי ספא ובעיקר אווירה טבעית משחררת, נושמת ומענגת. כאן נמצאות 3 יחידות נופש המעוצבות ברוח המקום. יש לצאת החוצה מהצימר על מנת לראות את השקיעה במלוא עוצמתה ואם לא קיץ כרגע, מומלץ להתעטף במשהו ארוך לפני כן. 


לה בריזה – שקיעות חלומיות מהג'קוזי ספא


מתחם נופש מושלם לחובבי הנוף, בעיקר אלה שמעוניינים לראות את השקיעה שלהם דרך הבריכה או הג'קוזי. ללה בריזה יש 4 צימרים בגליל המערבי ונוף פתוח מהפנט ללא שום הפרעה בקו האופק. המתחם ניחן בגישת אירוח אדיבה ולבבית ומתאים לכל זוג שמחפש חופשה רומנטית או מקום טוב לחגיגה מיוחדת כמו יום נישואין, הצעת נישואין, יום הולדת וכד'. 


צוק גמלא – לכל מי שחיפש נוף, אבל הכי נוף במדינה


התמונות ידברו בעד עצמן אחרי שתצפו בהן. כי מגובה כזה, שום דבר לא נסתר עוד מעיניכם ואתם חופשיים לראות את הטבע כולו ובשיא תפארתו. צוק גמלא הינו מתחם הכולל שתי סוויטות יוקרתיות מרשימות "בגובה הנשרים" – כאשר הכנרת, עמק הירדן, רכסי הגולן והגליל פרוסים למרגלותיכם. אה כן, גם בריכת זרמים ענקית ופרטית מחכה כאן לכל זוג בסוויטה, מה שיאפשר לכם ליהנות מהשקיעה וגם ממרבד הכוכבים שיצוץ אחריה.

%@%@%p-32748x


אי שם בכליל – שקיעות מהפנטות במקום יוצא דופן


צימר אחד ויחיד, מרהיב בעיצובו, שוכן במיקום גבוה מול נופים מדהימים וחושף רגעי שקיעה מופלאים שישאירו אתכם עם הלסת שמוטה. מדובר במתחם צימרים בגליל המערבי הכולל סוויטה אחת בלבד במושב האקולוגי כליל. הסוויטה בעיצוב אתני מרהיב וייחודי, עשויה כמנהג המושב מחומרים טבעיים "נושמים" וירוקים, ללא גרימת נזקים לסביבה. את השקיעה החלומית כדאי לתפוס מהערסלים שמחכים לכם בחצר הפרטית.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים