זוגיות חזקה נבנית בהדרגה - טיפים לחיזוק הזוגיות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2019
זוגיות חזקה נבנית בהדרגה - טיפים לחיזוק הזוגיות

אהבה היא אמנות. בעיקר בעידן שבו האינדיבידואל במרכז, שבמסגרתו מתרחשות הרבה פרידות, יש צורך לשוב ולשמור על מתנת האהבה על ידי בניית זוגיות משמעותית ולטווח ארוך שתמשיך לשרוד ולשגשג למרות כל הכישלונות, המשברים והאתגרים. 

טיפים לחיזוק הזוגיות שלכם:

בנו את עתידכם ביחד: בני זוג שמסכימים על הערכים הכי חשובים להם (כבוד, כנות, נאמנות וכד') יכולים לבנות את התמונה של המשך חייהם המשותפים מתוך מקום הדדי ומוצלח.


שתפו בחוויות האישיות: כל אחד מאיתנו הוא עולם ומלואו ומשימות אישיות שאנו ממלאים מחוץ לבית, בעבודה או בסידורים צריכות להיות מחוברות גם לבני הזוג. כך ההפרדה תוכל להיות מוצלחת ומכובדת, כאשר כל צד חוזר ומשתף בחוויות היום שלו. הדבר יוצר חברות קרובה ואף מחודשת.

המרחב האישי שלכם הוא מקדש הזוגיות: זה כלל לא משנה אם מדובר בבית, במלון, צימר זוגי או אוהל במדבר. שם נמצאים האנרגיה, התקשורת, הפעולות והתפיסות שלכם את הזוגיות. אתם קובעים מה מתרחש במרחב האישי ומה מתבצע בו: נסיעה לחופשה, טיול, תחביבים, ארוחות ועוד.


היו תלויים אחד בשני: אין כל רע בפיתוח התלות שלכם זה בזו על מנת שבני הזוג יכילו אתכם מתוך הבנה שאין אדם מושלם בעולם. היכולת הזו להיחשף בזמן פגיעות וחולשה תאפשר לכם לבנות מערכת רומנטית הרבה יותר יציבה ומבוססת, שתניב גם חופש ועצמאות לכל אחד מכם.


אל תוותרו על המגע המיני: שגרה אינטנסיבית עלולה להרחיק אתכם גופנית ולמעשה יש לה לפי כל המחקרים השפעה אדירה על הקשר ביניכם, הפחתת כאבים, הרגעת הגוף והחיבור הרגשי שלכם לבני הזוג. 

אל תאשימו: קחו אחריות באופן שבו אתם מעבירים דברים ומגיבים לבני הזוג. תקשורת מכבדת איננה מאשימה או מטילה ספק באחרים, מאפשרת דיבור ללא חשש, איפוק, סלחנות, כנות ופשרה.


חפשו את החופש: לכל אחד מכם צרכים אישיים, דברים אהובים לעשות ולכן צריך לאפשר לכם ליהנות מהם. ההצעה שלנו היא צימרים לזוגות שבהם תוכלו לעסוק במה שכל אחד מכם אוהב: לבשל, לקרוא ספר, לצפות בטלוויזיה, לטייל, לשחות, לרכב על אופניים ולבקר במסעדות רבות.


מעוניינים להמשיך לחזק את הרומנטיקה ביניכם על ידי בילוי בחופשה של צימר זוגיעם בריכה, ספא וכל הפינוקים? אצלנו תוכלו לצפות בכל הצימרים הזוגיים הטובים בצפון ולהזמין את המקום שיעזור לכם לבסס ולהעמיק את הקשר הזוגי ואפילו לחדש אותו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים