נעלמה לכם הרומנטיקה בין כל החגים? - לברוח מהמשפחה בחג.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-09-2018
נעלמה לכם הרומנטיקה בין כל החגים? - לברוח מהמשפחה בחג.

שימו לב, זוהי קריאה אחרונה לכל מי שרוצה להשתחרר מעול החגים ולנצל ימים אחרונים של שמש, שיזוף ובריכה! בקרוב יתחיל החורף והבריכות יתחילו להתעטף בקירוי הזכוכית המתאים, הג'קוזי ספא כבר יחמם מעלות והפוך יצא לאוורור. אבל עד שזה יקרה, יש עוד לפחות שבועיים שלמים שבהם כדאי שתמהרו ותסגרו צימרים רומנטיים לזוגות, לפני תקופה עמוסה בעבודה שכל קשר בינה לבין חופש לא נראה באופק. אז מה צפוי לכם כאן לקראת סוף החג השני של סוכות ולמה דווקא עכשיו שווה לכם להזמין טיול טרקטורונים? הכל כאן:

תזמון מושלם לנמלטים מאירועי החג השני

אם אתם ספונטניים, תוכלו להזמין כבר עכשיו מקומות פנויים לחג השני של סוכות על בסיס מקום פנוי. רגע לפני הסגירה, אלו מביניכם שיחליטו שהפעם הם מקצצים במשפחה ומפרגנים באהבה, ייהנו מהנחות חג מפנקות וגם מהטבות הדקה ה-90. בינינו, מה טוב יותר מבטן-גב שקט ורגוע מול נופי הגליל המערבי כדי לפתוח איתו את השנה החדשה?

תקופה אידיאלית לאורחים של אחרי החגים


אם אתם מחפשים צימרים בצפון לזוגות לתקופה הקרובה, כדאי לשקול דווקא את מתחמי הסוויטות הפרטיות. כן, כן, אלו שלרוב נתפסות ויש אליהן רשימות המתנה מפה ועד הודעה חדשה. המחירים יורדים עם סיום החגים ואתם מקבלים הזדמנות ליהנות מאותו המתחם היוקרתי פלוס בריכה, ג'קוזי ספא, שפע של פינוקים ובידוד מוחלט במחיר מופחת. 

העונה הכי טובה לטיולים בצפון


זו כנראה התקופה הטובה ביותר להתפנות לטיולים בחיק הטבע: מזג האוויר קריר ונעים, לא דביק מידי אבל גם לא מקפיא. הנוף כבר מקבל את צבעו הירוק באזורי רמת הגולן והגליל העליון ומסלולי הטיולים סוגרים עונה עם המטיילים הרבים שביקרו כאן לאורך הקיץ. מה שמבטיח לכם טיול שקט יותר, ירוק ועם הרבה בריזה מצוייינת. הטיולים בנחלים הופכים למושלמים כשבכל זאת מזג האוויר עוד מתאים לשכשוך הדדי של רגליים במים או קפה בתצפית הררית. זה גם הזמן לשכור צימרים רומנטיים לזוגותולצאת לבילוי בשלל אטרקציות שטח מלהיבות ומלאות אדרנלין כמו טיולי סוסים, טרקטורונים או ג'יפים, שבקיץ גרפו אליהם גם הרבה חול, לחות ואבק שמקשים לפעמים על הרומנטיקה מלהתרחש סתם כך לעיני עדשת הסלפי, עם המפל היפה ההוא ברקע.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים