חם, נכון? 5 צימרים לזוגות עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2019
חם, נכון? 5 צימרים לזוגות עם בריכה

בריכה בצימר היא אישיו. אפשר לנסות להסתדר בלעדיה אבל בדרך כלל היא תהיה מרכז העניינים ועיקר הבילוי, בייחוד אם אתם זוג שנהנה מצימר פרטי בלי עוד זוגות עיניים והמולה מסביב. בדרך כלל צימרים לזוגות עם בריכה מספקים שטח שכשוך גדול ובנייה איכותית, לצד המון פסטורליות או פיצ'רים מודרניים מפנקים. ליקטנו 5 בריכות קיץ נחשקות ואהובות שהספונטניים מבינכם ירצו לצלול אליהן כאן ועכשיו:

סוויטת מודרנו: משקיעה באקסטרות


חוויית הבריכה הפרטית יכולה לשדרג כל נופש צימרים לזוגות עם בריכה. בייחוד כשהיא מגיעה עם אירוח כמו שמקבלים כאן. נשנושים ומשקאות אל תוך הבריכה במודרנו הם לא עניין נדיר ומהבריכה אפשר לקפוץ הישר אל הג'קוזי ספא הסמוך. חוץ מזה, מעבר לגדר הנמוכה והמעוצבת ישנו נוף מהפנט, שחושף שאתם בעצם נמצאים על תצפית מיוחדת ולא בסתם מקום על אמצע הרחוב. 

פיאצה דל סול: דייט בחצר מלוכה


 בריכות קיימות בכל הסוגים והמינים, אבל כזו יש רק אחת. בריכה במראה רומי מפואר, ברמת גימור גבוהה במיוחד ובעיצוב שיעניק לכם מוטיבציה להתנחל כאן ולא לזוז לעולם. פיאצה דל סול מציעה גם סוויטה נפרדת עם בריכת שחייה משלה (הסוויטה הטוסקנית) ומעל לכל, מספקת הזדמנות להרפתקה קולינרית יוצאת דופן, בשל העובדה שזוג המארחים המקסימים הם גם השפים הגאים של מבחר מנות גורמה שתקבלו. 

אדל אחוזת יוקרה: צימרים לזוגות עם בריכה, כמו שהם צריכים להיות


בלי גדר שמעמיסה על שדה הראייה, בלי צפיפות ובלי אף מבנה ברקע. הבריכה של האחוזה היא אחת הפייבוריטיות שלנו במתחמי צימרים לזוגות עם בריכה. פשוט מפני שהיא כל כך מתרכזת בבילוי בבריכה שנמצאת בחיק הטבע והנוף. מכאן אפשר לעבור להמשך פינוק בג'קוזי ספא, בחדר האוכל או שנ"צ בחדר, אבל רוב הסיכויים שתעדיפו לזרוק פנימה למים איזה מזרון ולרבוץ עליו עד הפנסיה.

בקתות עם שחר: סוף סוף בריכת אינפיניטי משובחת


יש משהו באסתטיקה, במראה הנקי והמוקפד של בקתות עם שחר שעושה לנו טוב על הנשמה. 3 צימרים לזוגות עם בריכה נמצאים כאן בסך הכל ומציעים בריכה רחבה, מפתה ואלגנטית עם בריכת שכשוך נוספת בצמוד. בונוס למי שלא הספיק לו ורוצה גם בחורף: קיים מתחם ספא סגור עם בריכה מחוממת נוספת, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה.

נעימת החליל, סוויטת פיקולו: הראש בעננים, הרגליים בבריכה


לא מצאנו מקום טוב מזה להעביר בו את ימי הקיץ. לנעימת החליל יש 3 צימרים לזוגות עם בריכהבעיצוב יפהפה, כאשר סוויטת פיקולו המטריפה מציבה את בריכת השחייה שלה בגובה, מחוץ לשטח הצימר עצמו, כך שהשחייה היא מעל צמרות העצים והנוף ללא גבולות.

בריכה פרטית לסוויטה הממוקמת בלב הנוף

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים