בילוי זוגי פורים 2019

מאת: צוות התוכן של צימרטופ06-03-2019
בילוי זוגי פורים 2019

אמנם פורים נחשב לחג הילדים המושלם, אבל זה מעולם לא מנע מאף מבוגר לעטות כובע וגלימה, אוזני חיה, כתר או כנפיים וליהנות מאווירת פורים המלהיבה. ואם לאחשוורוש היה מותר לערוך משתה, הרי שבתוך כל מתחם צימרים לזוגות עם בריכה מחוממתיחכו לכם גם משקאות כיד המלך וגם פינוק איכותי שאתם כה זקוקים לו אחרי חורף ארוך, משמים ושגרתי ללא חופשים. 

בילוי פורימי לזוגות בצפון


המטרה שלכם היא לנצל את פורים הקרוב לחגיגה פרטית, עם יכולת להשתתף באירועים סביבכם. לכן צימרים לזוג בכל אזורי הצפון יתאימו לכם במיוחד הפעם: הם יאפשרו לכם להתרחק מהפקקים ולא להתעצבן הפעם מחסימות מסויטות בתוך העיר (עדלאידע, אתם יודעים), ליהנות מטיולי פריחה וזרימת הנחלים והמפלים הגדושים במים באין מפריע ולקבל הנחות כמעט בכל מקום: במסעדה, באטרקציה ולפעמים גם על חלק מהצימרים.


אם אתם רוצים לנצל את העובדה שאתם סוגרים נופש צימרים לזוגות עם בריכה מחוממתבלי הילדים כדי לשתות ולחגוג כמו פעם, שווה שתשאלו את המארחים לגבי מסיבה בישוב או ביישוב סמוך. המסיבות הללו מיועדות לתושבי המקום אבל חלקן מתירות גם כניסה של אורחים חיצוניים, מה שעומד להפוך למסיבה הלילית הטובה והמהנה של השנה. תגיעו מחופשים, תשתו, תרקדו עד השעות הקטנות וקנחו בטבילה מרגיעה בבריכה עם אור זריחה ראשון. יותר מזה אתם באמת לא צריכים.


הבטחנו בונוס: 4 רעיונות לתחפושת זוגית


קים קרדשיאן וקניה ווסט – הזוג הכי חם בעולם הבידור ששובר את שיאי הרייטינג של עצמו. משקפי שמש כהות וג'קט במראה יוקרתי לקניה, שיער ארוך וגולש, בגדים צמודים וכמובן הרבה מילוי בישבן לקים ו...הופ, יש לכם תחפושת מוצלחת שכולם יבינו, בלי מאמץ.

ארז טל וקורין גדעון – הצמד שכבר הרבה מאוד זמן אנחנו נהנים לראות על המסך יכול להפוך לתחפושת מקורית שאנחנו מסופקים כמה זוגות כבר חשבו עליה קודם. ארז זקוק לחליפה, משקפיים עגולות ושיער שחור קצוץ. קורין תזדקק לתסרוקת מתולתלת או גולגול ושמלת ערב נוצצת, רצוי עם כפפות חורפיות כפי שהכרנו אותה לראשונה.

היפה והחיה – נו, בסדר. אז הרעיון קצת חרוש אבל תמיד עובד. חוץ מזה שיהיה הרבה יותר מצחיק אם אתה תהיה היפה בעלת הפיאה הבלונדינית ואת תבהילי את כולם עם ניבים בולטים, ציפורניים ענקיות ושיער משוגע.

ביבי ושרה – הכי אקטואלי, רגע לפני בחירות. ביבי ושרה ישמחו לנופף לכולם בחיוך, לאחוז בשמפניה ורודה או סיגר, פתקי הצבעה מפלגתיים ולפזר הרבה מצב רוח טוב.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים