צימרים בחרמון לזוגות והמקומות השווים בסביבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-10-2017
צימרים בחרמון לזוגות והמקומות השווים בסביבה

שלא תבינו לא נכון, אנחנו האחרונים שנתנגד לחופשת הסקי האירופאית שאתם כבר שנה שלמה מתכננים. אבל יש קסם בחרמון האישי והיפה שלנו שבאמת אי אפשר להחליף. אולי מפני שמדובר באמת בנוף ובאווירה מיוחדים שאי אפשר לתפוס במקום אחר ואולי זה בגלל שאנחנו מבלים בו מאז הילדות ונמשכים לנוסטלגיה שהוא מביא איתו. בכל מקרה החרמון לא נשאר פנוי רק לטובת מי שלא יטוס לשלג האירופאי האמיתי וגם חברי הנוסע המתמיד ישמחו לבלות בו יומיים חורפיים במיוחד.


בסביבה הקרובה אפשר למצוא המון צימרים לזוגות. זה מתחיל כבר מהמושבים שבשיפולי ההר – שעל, אודם, מרום גולן ואורטל ומטפס למעלה כל הדרך עד לנווה אט"יב ומג'דל שמס. מכיוון שכאן עונת השיא היא ינואר – פברואר, לא תמצאו כאן הרבה צימרים פנוייםמעכשיו לעכשיו וסביר להניח שכמעט ולא תיתקלו במתחמי צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה. בקתות עץ יפות ומזמינות, זה מה שהגולן מתמחה בו בעיקר.


בחוץ שלג, רק 15 דקות מהחרמון טרה רוגע


טעמים בלתי נשכחים ממג'דל שמס השכנה


מסעדת אל יסמין היא כנראה תחנת החובה הראשונה של כל זוג המתארח במתחם צימרים בחרמון לזוגות, שסגר את יומו בפעילויות החרמון ופתח את קיבתו לארוחת הצהריים. בבית אבן מרהיב מהמאה ה-19, אחד הבודדים שנותרו במושב מג'דל שמס, אפשר לצפות לאוכל ביתי מהביל וממכר: קובה ביתית ממולאת גבינה ותרד, מג'דרה, מקלובה, תבשילים מיוחדים וכל מה שאתם בדיוק צריכים כדי לחזור לצימר לשנת צהריים טובה על בטן מלאה. מסעדה בולטת אהובה ונוספת כאן בתוך היישוב היא מסעדת עין אל-תינה האהובה, שתגיש לכם אוכל דרוזי על רקע הנוף המטריף. ואם אתם כבר כאן אבל פחות דחוף לכם לחזור לישון, בטח תרצו לקפוץ לשוק נבי יעפורי (ביציאה מהיישוב לכיוון מסע'דה) המציע מטעמים שכדאי לקחת הביתה כמו שמן זית, זעתר, לבנה ופיתות. אופציה נוספת היא טחנת "קמח החרמון" – טחנה קטנה ומטריפה לטחינת קמח בלדי. במקום אפשר לרכוש סוגי קמחים רבים וגם לטחון בעצמכם. הכי שווה לבוקר הפינוקים של מחר בבוקר.


צימרים בחרמון לזוגות – הפעילויות רבות ולא יקרות


צימרים בחרמון לזוגות לא צריכים להסתכם בהשקעה כספית גבוהה מידי. אמנם המחירים כאן בחורף מזנקים, אבל יתר האטרקציות והפעילויות נותרות במחירים נמוכים. כך למשל אפשר לנצל את ההגעה כדי להיפגש עם מפל סער המרשים או שמורת נחל חרמון שיעשו לכם נעים עם הנוף המושלג והמושך, יער אודם ויער האיילים (שני יערות סמוכים זה לזה ובמסלול הליכה קליל), ברכת רם וקלעת נמרוד שיתאימו גם לאורחי צימרים בגליל העליון שלהוטים לשלב את ההגעה עם קצת נוף מושלג. אם בכל זאת תהיו מעוניינים באטרקציה ייחודית – גם זה קיים: סיור מדליק ביקב הר אודם המשלב טעימות יין מחמם ומשמח, טיולי רכיבה על סוסים כמו בוקרים אמיתיים בחוות מרום גולן, בית השוקולד דה-קרינה הממוקם בעין זיוון ומקיים סיורים וסדנאות איכותיות, טעימות וחנות לרכישה ממוצרי המקום המשובחים, בעלת ארומה שקשה להיפרד ממנה בסיום. האמת היא, שגם אם סתם העדפתם להתארח במתחם צימרים בחרמון לזוגות ולהסתפק באטרקציות על ההר, אתם מוזמנים לצאת לבילוי קצר מחוץ לסביבת הצימר, ליהנות מהאווירה, להצטלם ובעיקר לנוח יחד כמו שצריך.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים