כך תמצאו את החופשה הזוגית המושלמת עם אפס הפרעות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-07-2019
כך תמצאו את החופשה הזוגית המושלמת עם אפס הפרעות

בסך הכל רציתם למצוא צימרים לזוגות בלבד שהם שקטים, ללא הפרעות, ללא שכנים וללא בני אדם. נשמע כמו משימה קשה? זהו, שלא כל כך. תופתעו לגלות כמה צימרים מסתתרים לכם מתחת לאף ומציעים את הפרטיות הטובה ביותר, השלווה המושלמת והפינה השקטה להגשים בה חופשה ראויה באמת.

חפשו מיקום מבודד


כדי להצליח למצוא צימרים לזוגות בלבד במיקום הכי שקט שיש, תצטרכו קודם כל להבין שאתם מחפשים לוקיישן די מנותק מהציווילזציה. מינימום קצה של ישוב קטן ושקט, אמצע יער או תצפית נוף כדי להגשים באמת את ערכי השלווה והפרטיות. צימרים מבודדים לזוגות בדרך כלל יבליטו זאת כערך מוסף ולכן יהיה קל מאוד להבחין בהם. גם אם לא, התמונה על צלע ההר, בלב היער או מול נוף פנורמי פתוח ללא שום מבנה בסביבה כבר יהיו שווים את הקליק שלכם פנימה כדי להתרשם מרמת הבידוד של המקום ולוודא אותה. 

תתמקדו במתחמי אירוח עם יחידת נופש אחת


עולמם של צימרים לזוגות בלבד נחלק לשניים: אלה שמתאימים למספר זוגות ואלה שמקבלים זוג אחד בלבד. בסוג השני, לא תפגשו עוד יחידות סמוכות אליכם ולמעשה הצימר שהוקם כאן הוא יחידי מסוגו ומזכה אתכם באירוח אישי צמוד וברוב המקרים גם בחצר פרטית עם בריכה ואפילו ג'קוזי ספא. צימרים אלה יהיו מטבע הדברים שקטים הרבה יותר משום שאין לכם חללים משותפים לחלוק עם אחרים וכך יוכלו להעצים את השקט, הרוגע והאינטימיות. 

תשאלו הכל. הכל.


זוגות רבים, יפים ויקרים נופלים על הקטנות ומגלים באמצע החופשה שלהם ששקט כבר לא יהיה כאן. מספיק איזה עניין קטן כדי להפר את השקט ולעורר מהומה ולא לזה אתם רוצים להגיע. כך לדוגמה, שכנים ברחוב שחגגו אירוע חינה הרעישו לזוג העדין שבאמת רק קיווה למנוחה ושנת לילה טובה, האורחים מהצימר הסמוך די השתלטו על רחבת הבריכה והמארח החביב שמפעיל גם סדנת מלאכה במקום לא ממש עמד על הצורך של האורחים בדממת אלחוט. לכן אנחנו אומרים – רוצים צימרים לזוגות בלבד אבל באמת שקטים ושלווים? אל תתביישו לשאול מי נופש לידכם, מי גר ליד הצימר, מה נמצא מעבר לגבולות המתחם, היכן עובר הכביש הסמוך וכו'. לא סגורים על התשובה? גם גוגל סטריט וויו יעזור לכם להבין מה נמצא מסביב ולקבל החלטות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים