מבצעים חמים: התקופה החמה לעונה הקרה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-03-2018
מבצעים חמים: התקופה החמה לעונה הקרה

חשבתם שכבר לא תמצאו מבצעים?


תנו לנו לבשר לכם- המבצעים החמים ביותר חיכו עד עכשיו בשביל לצאת ולהבטיח לכם חופשה מהסרטים!!!!  צימרים יוקרתיים, בקתות עץ, בתי נופש ועוד יצאו במבצעים חסרי תקדים ורק מחכים לכם שתבואו...


סוויטות יוקרה פרטיות עם בריכה פרטית לכל אחת: דורנס


מתחם האירוח דורנ'ס ידוע כבר בשמו המפואר בשל השבחים אותם הוא הרוויח בחסד, אך כל זה לא גרם לבעלי הבית לנסות "לגזור עליכם קופון", ההפך הוא הנכון- מגוון של מבצעים שווים שאסור לכם לפספס. 

המבצע הלוהט: סוויטות 1/2 מציעות לכם נופש בסוויטה פרטית ויוקרתית, בעיצוב מודרני ורומנטי עם בריכת שחייה פרטית לכל אחת, לרגל המבצע תיהנו מלא פחות מ-60% הנחה על הלילה השני, במקרים כאלו גם אם בחרתם ללון לילה אחד, הלילה השני מתבקש בהחלט!


*בנוסף, תוכלו להתפנק בצימר לזוג עם קמין בסוויטת ירח דבש וליהנות מ-50% הנחה על הלילה השני!


סוויטת ירח דבש- הסוויטה מרווחת ומעוצבת בגוונים בהירים ונעימים


מתחם ספא פרטי בסוויטה מפנקת: ולדמנס


מתחם אירוח עם ביקורות חיוביות רבות שרק מושכות עוד ועוד נופשים מרוצים! בצל עצי פרי ולצד קיר אבנים טבעיות יפהפה נמצא מתחם ספא מפנק ופרטי. אם חיפשתם צימרים לזוגות עם בריכה מחוממת ומקורה הגעתם למקום הנכון! בנוסף, תיהנו מג'קוזי ספא לוהט תחת גגון מעוצב.

המבצע הלוהט: סוויטת גארדן בעלת מתחם ספא פרטי לחלוטין, סוויטה יוקרתית עיצוב פנימי נקי ואינטימי ומרפסת גן יפייפיה ב-40% הנחה על הלילה השני!! 


בסוויטת גארדן ספא זרמים מפנק והחצר פרטית ואינטימית


סוויטות מפוארות עם בריכות פרטיות ומתחם משותף משגע: אלומות יוסף


סוויטות בעיצוב חלומי משגע עם חלונות ענק הצופים ישירות לבריכת השחייה הפרטית, חדר ילדים נפרד בחלק מן היחידות ופרטיות מלאה בכל צעד.. 

המבצע הלוהט: אם עד עכשיו דיברנו על אחוזי הנחה על הלילה השני, אלומות יוסף החליטו שהם מעניקים גם על הלילה הראשון! 30% הנחה על הלילה הראשון באמצע שבוע! לא צריך לקחת 2 לילות בשביל ליהנות מהנחה שווה במתחם אירוח יוקרתי במיוחד.


%@%@%p-321x

  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים