חורף חם: צימרים בדקה ה-90 עם גקוזי ספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-12-2017
חורף חם: צימרים בדקה ה-90 עם גקוזי ספא

גם אם אתם מרגישים שכבר מאוחר מידי כדי לשנות תוכניות, תמיד תזכרו שהזמנת צימרים בדקה ה-90 היא תמיד אפשרית עבור כל מי שמעוניין לשנות אווירה, לצאת קצת מהבית ולנפוש בספונטניות עם האהובים. בחורף מדובר ללא ספק ביתרון המושלם – כאשר המחירים זולים משמעותית ואף מקבלים עוד כיווץ במחיר כשמדובר בהזמנות ברגע האחרון. ובכלל, מי אמר שעדיף לשבת בבית מול המפזר חום, מאשר להתפנק על סרט ויין מתוך ג'קוזי ספא חם ומבעבע שמשחרר את כל השרירים התפוסים? הנה ההמלצות שלנו להזמנות צימרים לזוגות עם ספא במיוחד לחורף:


ירח לבן – אנחנו כבר מרגישים את הזרם הבוער והחיוני הזה שמתפשט לאט לאט לאזור הכתפיים... לסוויטת ירח לבן המושקעת בהחלט יש ג'קוזי ספא זרמים ששווה להשקיע בו את הזמן, בעיקר כשהוא מונח בתוך חלל פרטי מחומם ומקורה עם בריכת שחייה בצד וקיר זכוכית שחוצץ ביניכם לבין הסלון המעוצב ומזרים עוד קצת רוגע לתוך המים החמימים. ההימצאות כאן היא פרטית לחלוטין ואם תזמינו צימרים בדקה ה-90 בקרוב, תגלו שעל בסיס מקום פנוי היא מציעה 20% הנחה.


%@%@%p-20434x


בקתות משי – בקתת עץ חמימה, נוף מהפנט ומתחם ספא שווה. אלה הם על קצה המזלג, היתרונות הבולטים של מתחם בקתות משי המשקיפים לרכס הרים גליליים ירוקים. מרחק של כמה צעדים מחדר השינה שגם בו יש ג'קוזי זוגי רומנטי (למקרה ואתם עצלנים) ואתם כבר בבקתת הספא, טובלים בתוך מתקן ספא רותח ומקצועי, עם תאורה תת מימית ואווירה סולידית ומושקעת.


%@%@%p-5049x


ארבע עונות בגליל, בקתות חורף וקיץ – מתחם צימרים בדקה ה-90 לסופ"ש שאסור לפספס, בעיקר לא כשמחכה לכם מרפסת נוף פרטית מרהיבה עם ג'קוזי ספא שווה במיוחד. לארבע עונות בגליל יש תצפית נוף מפוארת לאזור הגליל התחתון, אירוח מעולה, מתחם גן סופר מושקע, בריכת שכשוך (קרה), ג'קוזי ספא מרכזי נוסף והמון עניין. רק להוציא למרפסת את בקבוק היין ולפתוח בחגיגה.


חוויה ציורית ורומנטית, עם ספא ובריכה


סוויטת W – כשמדברים על צימרים עם ספא, חשוב שגם מה שקורה מסביב יהיה תואם מבחינת הפינוקים והאיכות. הסוויטה הזו, שנחשבת לאחד ממתחמי הבוטיק המפוארים במדינה, תציע לכם לא רק שהות במתחם צימרים בדקה ה-90, אלא חבילת פינוקים קומפלט, שכוללת עיצוב משובח ויוקרתי, פרטיות מושלמת ושירות מעל המצופה, בריכת שחייה מחוממת ומקורה, לאונג' אירוח כריזמטי וכמובן – ג'קוזי ספא זרמים שלא תרצו לעזוב בשום אופן. גם לא כשהסופ"ש החלומי הזה ייגמר. 


טיפולי ספא עד אליך לפנק לפנק לפנק


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים