חופשה רומנטית מומלצת בכנרת – איך מוצאים אותה בכלל?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-02-2019
חופשה רומנטית מומלצת בכנרת – איך מוצאים אותה בכלל?

אתם חולמים כבר חודש שלם על איזה סופ"ש ליד המים ביחד או שבכלל באתם כי חיפשתם משהו זמין מעכשיו לעכשיו בקרבת החופים של הכנרת – העיקר להתרחק קצת, לחדש, להתפנק ולהפתיע.

האמת היא שאתם צודקים! יש לא מעט צימרים בכנרת שישמחו לקבל אתכם בדקה ה-90 אבל לא ישכחו להיות הכי רומנטיים עבורכם שרק אפשר. זה כולל בדרך כלל בריכה גדולה (מחוממת ומקורה בחורף כמובן), ג'קוזי ספא ועיצוב קלאסי או כפרי מרגיע, שיאפשר לכם פשוט לשבת ביחד מול איזה סרט, במרפסת הנוף עם יין או בירה או בכלל לתפוס רגעים יפים של שמש על מיטות השיזוף. אז איך מוצאים תוך פחות מ-5 דקות צימרים מומלצים לזוגותבכנרת או בעצם, את האחד המושלם שלכם? נותרו 4 דקות ו-50 שניות, אז כדאי שנתחיל.

היכנסו ללשונית צימרים בכנרת ונמשיכה:

מה הכי חשוב לכם? עזבו עכשיו את "שיהיה צימר יפה". רוצים ארוחות בוקר? בריכה? ג'קוזי פרטי? האתר כבר יודע ומבין מה הדגשים שבעיקר חשובים לכם הזוגות בנופש ולכן יודע לספק סינון מתאים. קליקים על כל האייקונים מימין שאתם רוצים שהצימר יכיל יכניסו אתכם לרשימה המלאה של הצימרים שמספקים אותם.

יש רשימה אידיאלית! מה הלאה?

ועכשיו, לחלק שייקח לנו הכי הרבה זמן – בהייה בתמונות. לרוב התמונה הראשית תספר לכם על האווירה במתחם, על הרמה שלו ועל איכות המתקנים. בחרו 2-3 (לא יותר!) שממש עשו לכם את זה והיכנסו לראות אותם אחד אחרי השני. בדרך כלל אלה צימרים בכנרתשמשלבים את כל האווירה היפה והטובה של אזור הכנרת תוך שהם שומרים על רמה גבוהה והשקעה ניכרת בכל פרט. אם ראיתם אחד שאתם חושקים בו באופן מיוחד – סביר להניח שהוא הצימר המושלם עבורכם. אך אם לא הצלחתם לקבל החלטה, יש לעבור לסעיף הבא.

נוף כבר אמרנו- אין כמו לשתות קפה בזריחה או כוס יין בשקיעה מול נוף עוצר נשימה


מצמצמים, עד לבחירה בצימר המתאים


כדי להכריע נצטרך לבדוק מחיר וזמינות. בצד שמאל יופיעו המחירים הנוכחיים לאותו יום (אם היום יום ראשון, דעו מראש שהמחיר ישתנה ביום חמישי) וניתן להזין את התאריכים שבהם תרצו להגיע ולבדוק האם ניתן להתקדם להזמנה און ליין. אל תשכחו שאם המקום אכן זמין ואתם רוצים להגיע אליו כבר היום, תינתן לכם הנחה וכן אם תרצו להוסיף דברים לאירוח כמו ארוחת ערב/ בוקר, או עוד לילה, המחיר ישתנה. ועכשיו – כל שנותר לכם הוא פשוט להמשיך להזמנה ולהתחיל לארוז...  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים