שביל ישראל ביום ולהתפנק בצימר בלילה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2018
שביל ישראל ביום ולהתפנק בצימר בלילה

אנחנו טסים בכל העולם ומטיילים קילומטרים רבים ברגל, חלקנו גם עשו טיול אחרי צבא ויצאו לטריקים מטורפים של כמה ימים, עם ציוד מינימלי, ארץ זרה וכמה חברים טובים שהיו זרים גמורים בערב שלפני... כל זה בשביל להכיר את המקום וליהנות ממחזות יפהפיים של נופים ציוריים. אבל, מי אמר שיש את זה רק בחו"ל? אנחנו נוטים להמעיט בערכה של המדינה שלנו, בנופיה, תרבותה ומקומות האירוח שלה, אך אם תקשיבו לנו ותבדקו טוב תגלו שיש פה לא פחות פאר מחו"ל, הרבה תרבויות שונות ונופים ציוריים וקסומים של המזרח התיכון.


ההחלטה לעשות את שביל ישראל היא החלטה לא קלה, רובנו לא רגילים לישון בשטח כל לילה או להיזרק באיזה הוסטל מעופש עם פשפשים ואבק במצעים, אבל זה לא חייב להיות ככה, אפשר לעשות את שביל ישראל בסטייל מלא. יש מגוון צימרים לזוגות בגליל העליון ובכלל לאורך כל אורכו של שביל ישראל , שישמחו לארח את המטיילים בשביל ישראל.



לעשות את שביל ישראל ולהתפנק בצימרים ליד הכנרת: אחוזת נופש ברש


אחוזה ענקית ומפוארת שנמצאת במושב ברק וצופה לנוף קסום ויפהפה של הגליל התחתון. אין ספק ביום אתם צריכים את מלוא האנרגיה שלכם, אבל מה עם הלילה? אתם לא חייבים להתפשר... אחוזת נופש ברש בעלת 8 יחידות אירוח(כדי שתוכלו להתארח קבוצה שלמה בנוחות) מפנקות ונקיות, בעלות מתחם חוץ משותף וכיפי במיוחד בו אפשר לשחק משחקי מים בבריכה המפוארת(שמחוממת ומקורה בחורף), להשתכשך בג'קוזי ספא לוהט וליהנות משולחנות משחק הפזורים בחצר.

חוויה מהנה, מצחיקה ובעיקר מגבשת.


%@%@%p-18041x


בטח יעניינו אותכם גם צימרים לזוגות באזורים נוספים על שביל ישראל


צימרים לזוגות באזור הכנרת

צימרים לזוגות ברמת הגולן


נקודת הסיום המרשימה שלכם: אלה סאן אילת


הגעתם לנקודת הסיום של שביל ישראל- אילת. הלכתם את כל הדרך הארוכה, עברתם דרך שדות, נחלים וערים ולבסוף הגעתם לעיר הדרומית והחמה שלנו, לא תתפנקו באיזה צימר מפנק? בטח שכן!


אלה סאן אילת מעניקה לכם חווית נופש מפנקת ופרטית להפליא, בדיוק הדבר שאתם צריכים אחרי שכמה ימים הייתם צמודים לאנשים שונים, התפשרתם עבור הכלל וכמעט ולא הייתה פרטיות ברמה נורמלית שניתן ליהנות ממנה. מתחם אירוח מפואר עם בריכת שחייה המשקיפה לנוף הרי אילת המרהיב, ג'קוזי ספא לוהט ורומנטי, חדרי אירוח מאובזרים, מטבח קומפלט שם תוכלו לבשל כל שיעלה על דעתכם, אירוח ברמה גבוהה וניקיון וסדר מופתיים... אחרי מסע ארוך ומייגע להגיע לכאן פשוט התגשמות החלום, אין כמו בג'קוזי אחרי מסלול הליכה ארוך, וליהנות מצימר לזוגות עם ספא מחמם ומפנק מול נוף חלומי.



סוויטת ההורים בוילה המודרנית עם מיטת שינה ע-נ-ק-י-ת במיוחד!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים