הגקוזי: הכוכב האמיתי של הצימרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-10-2019
הגקוזי: הכוכב האמיתי של הצימרים

חופשה זוגית איכותית נמדדת בכמה בילינו בגקוזי


עם כל הכבוד לבריכה המחוממת והמקורה, יש עדיין כוכב אחד שהיה ונותר בעולם הצימרים. ג'קוזי הוא האלמנט הרומנטי והמפנק שמצופה מכל יחידת נופש להכיל. הוא הדרך שלכם לשמור על בילוי זוגי דיסקרטי וכיום הוא לא עוד חלק מהבונוסים, אלא דרישת חובה עבור כל חופשה זוגית. עגול, מרובע, מלבני, עם או בלי זרמים, עם או בלי פצצת אמבט, עם או בלעדי נוף מדהים מהחלון – צימרים לזוגות גאים להציג בפניכם כמה צימרים עם ג'קוזי מושלם. כזה שהוא גם מרגיע, גם נעים וגם מתוכנן נכון, שיש בו מרחב, שהוא מול הטלוויזיה או החלון ואפשר לרבוץ בו די הרבה זמן. לפחות עד שהעור באצבעות מתחיל להתכווץ.

צימרים עם ג'קוזי בצפון – המומלצים שלנו

סוויטות מלכותיות בגורן – מקום לחופשה עם הוד ופאר עם אמירה קלאסית מלכותית וחיננית. כאן לכל אחת משלוש הסוויטות המחופות אבן גלילית עתיקה, קיים ג'קוזי ספא ענק ומשוכלל הצופה לפינה שקטה וירוקה במתחם הגן. אפשר לצאת מהג'קוזי ולהתייבש בפינת הישיבה הסמוכה על דק המרפסת, אבל רצוי להכניס פנימה כוסות יין וקצת נשנושים ולצפות באיזה סרט או סדרה בטלוויזיה שנמצאים בדיוק מולכם. 

גבוה מול הנוף – אם תשאלו אותנו על צימרים עם ג'קוזי ובכלל, נאמר לכם שכפר חנניה הוא אחד היעדים הטובים ביותר לחופשה זוגית, בעיקר בשל המיקום הפרטי והשקט שלו, אך גם בזכות הקרבה לכנרת, העלות המשתלמת והנוף המקסים שנשקף מכל פינה. גבוה מול הנוף מציעים שתי סוויטות יפהפיות ורומנטיות ברמת איכות ויוקרה שכמעט ולא מאפיינת כלל את אזור הגליל התחתון (בעיקר לא בהשוואה למחיר הסופר אטרקטיבי!), הכוללות ג'קוזי חדיש ואיכותי בפינה מתבקשת – מול חלון לנוף הפתוח שמתחיל בגבולות החצר המושקעת ומסתיים אי שם בהרי הגליל.

אצולת הנוף – והנה מקום למפונפנים והמפונקים שרוצים מעבר חלק ומהיר מהמים הרותחים של הג'קוזי לבריכת השחייה וחוזר חלילה. לאצולת הנוף קיימים שני צימרים עם ג'קוזי בקו עיצוב בלתי שגרתי, השואב השראה מהתרבות היפנית-מודרנית. הג'קוזי ניצב בדיוק מול היציאה לבריכת השחייה כך שהוא מקנה תחושה של המון מרחב ומקום פתוח, לצד פרטיות מוחלטת במתחם האישי של כל יחידה.

%@%@%p-2980x

נוף 10 – אם למתחמי צימרים עם ג'קוזי היה טקס פרסי אוסקר, כנראה שנוף 10 היה זוכה. מדובר באחד המקומות המלהיבים ביותר להיכנס בהם לג'קוזי, הודות לנוף ממרומי הגליל שמשקיף כמעט על כל חבל הארץ מגבוה. באופן כמעט בלתי מוסבר, כל היופי הזה מצליח להתנקז בדיוק לחלון שאליו משקיף הג'קוזי ומותיר את הזוגות בו המומים, מתפעלים ובעיקר מחפשים כל דרך אפשרית לא לצאת לעולם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים