סגרתם צימר זוגי? 5 דרכים להתפנק כמו מלכים בחופשה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2019
סגרתם צימר זוגי? 5 דרכים להתפנק כמו מלכים בחופשה

ספא זוגי: להשתחרר, להירגע, להתרפא


אחת החוויות הזוגיות הכי פופולריות היא איך לא, הספא הזוגי. עיסוי חלומי בארבע ידיים, אבנים חמות, שמנים ריחניים ותחושת מרגוע שתלווה אתכם מכאן ועד סוף החופשה. את העיסוי תוכלו לקבל כמעט בכל מתחם צימרים לזוג על ידי הזמנה מול המארחים, אך תוכלו גם לחפש מכון ספא מעולה באזור הנופש שלכם ולקחת כמה שעות של העצמת הפינוק. אם אתם מתארחים בצימר בגליל המערבי, אנו ממליצים על מתחמי הספא אסיינדה וסנדרין. ברמת הגולן על ספא קפה ושוקולד ובגליל העליון על מצפה הימים. 

מתקן ג'קוזי ספא: לקחת פסק זמן ולא לחשוב


עם כל הכבוד לבריכה הפרטית שלכם, הג'קוזי ספא הוא זה שממשיך את קו העיסויים המענג ומאפשר לכם לרבוץ בתוך מים לוהטים עם זרמי ג'ט חזקים להשלמת העיסוי. מתחמי צימרים לזוגות עם ספאנחשבים למקומות איכותיים ויוקרתיים ועל כן יספקו לכם גם שירות 5 כוכבים, עיצוב מושקע, סביבת נוי מושלמת וארוחות גדולות ומשובחות. 

גריל-שף פרטי: לטעום אוכל גורמה עשיר ומשובח


אם הכיס מאפשר ואתם חושקים בארוחת ערב או צהריים במתחם צימרים לזוג שכוללת מבחר נתחי בשר מושלמים על האש אבל לא מתחשק לכם להכין אותה לבד, תוכלו להזמין שף פרטי שישתמש במתקן הברביקיו של מתחם הנופש כדי להפיק לכם ארוחה בשרית חגיגית ומושקעת. השף יכול לבשל לכם אוכל גורמה טעים ומשובח בכל סגנון והעדפה ותחת ידיו ועל פי בקשתכם יוגשו גם מנות מעולמות קולינריים אחרים, החל מאוכל טבעוני או חלבי ועד המטבח האיטלקי, ההודי, הצרפתי או מטעמי קונדיטוריה מושלמים.

פיקניק בנחל: לנשום את הטבע


באתם לכאן כי בא לכם להיות רומנטיים ולחוות עוד משהו מעניין לחיזוק הקשר. במקום לצאת למסע רגלי ארוך, תוכלו לשאול את המארחים שלכם היכן נמצא הנחל הקרוב ולצעוד את המסלול עד ההגעה למקום שבו אפשר לפרוש שמיכה ולהוציא מהתיק יין ונשנושים. הנחל המפכפך יאפשר לכם להימצא הכי קרוב למאמא טבע וליהנות מהשלווה הזוגית ללא הפרעות, לחוות את הרוגע והמפלט מהטכנולוגיה ולהתמקד זה בזו. ואם חלילה נתפס לכם השריר כשצעדתם בדרך, תמיד תוכלו להשתמש בעובדה שלקחתם צימרים לזוגות עם ספאזרמים איכותי ולרבוץ בו, בעיקר כדי להמשיך לנוח באין מפריע.

תצפית נוף: להתאהב זה בזו מחדש


אין כמו לחזות בטבע הפועם כדי להשיב את האנרגיות ולרומם את הנפש. מקום גבוה שממנו רואים חבל ארץ שלם, הוא המקום שבו מתקבלות הפרופורציות, ההחלטות, ההבטחות הטובות ביותר וכזוג זאת יכולה להיות הצהרה ממש, החל ממקום מושלם להצעת נישואין ועד סיכום הדדי שילווה אתכם בהמשך דרככם המשותפת יחד. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים