דייט לאוהבים: רעיונות לבילוי רומנטי במיוחד במהלך החופשה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-01-2018
דייט לאוהבים: רעיונות לבילוי רומנטי במיוחד במהלך החופשה

עוד הרבה לפני שהיא משמשת מקום טוב להניח בו את הראש ולתפוס קצת שלווה מהלחצים והשגרה, כל הרעיון של חופשה זוגית טובה קשור בשינוי אווירה ובתחושת יחד שחווים בני הזוג. לכן זה די מובן מאליו שגם אם אתם נוסעים לאיזה מתחם צימרים לזוגות עם ג'קוזי, עדיף שתצמידו לשהות שלכם שם גם בילוי מעניין שישמור על הגיוון, על החוויה הזוגית ועל הלהבה. זה בסדר, הבטן-גב והשינה הממושכת יוכלו לחכות רק עוד קצת. הנה מספר רעיונות לבילוי רומנטי מעולה שתמצאו בכל מקום אליו תגיעו:


מופע סטנד אפ


הצחוק יפה לבריאות וגם לזוגיות. תחושות דומות למה שחווים כשמתאהבים או אפילו כשאוכלים שוקולד משתחררות גם בצחוק ולכן מדובר בבילוי אולטימטיבי עבור זוגות רבים. מעבר לכך, מדובר בשחרור אמיתי שמשלב בתוכו עניין, הומור והפתעה ומה יותר טוב כדי לקבל את כולם ביחד כשבני הזוג האהובים נמצאים שם וחווים את אותו הדבר יחד איתכם? גם הסטנדאפיסטים הגדולים והמוכרים מגיעים לסיבובי הופעות רבים בחבל הצפון, כך שאם אתם מזמינים צימרים לזוגות, שווה לבדוק את לוח ההופעות בפאב המקומי הסמוך. 


סדנת בישול אישית


את מה שמעולם לא עשיתם בבית, אפשר לעשות לגמרי כאן בתוך הצימר. טרנד ה"שף הפרטי" הפך בשנים האחרונות ללהיט ישראלי של ממש והוא בעצם כולל בשלן מוכשר שיגיע עד אליכם עם כלל מרכיבי הארוחה וילמד אתכם כיצד להכין ארוחת מלכים שתוכלו אחר כך ליישם גם בבית. מדובר בחוויה מעצימה, מקורית ומלאת עניין, שמסתיימת הכי טוב שרק אפשר: עם בטן מלאה והרבה טעם טוב. 




מצפה כוכבים


שמי הצפון בהירים הרבה יותר משמי המרכז, מה שאומר שאפשר להרים בקלות את הראש ולצפות לכיפת שמיים מנצנצת ומרהיבה. בדקו ברשת או מול המארחים שלכם היכן נמצאת נקודת התצפית המושלמת לצפייה בכוכבים והם ישמחו לכוון אתכם אל תצפית פסטורלית בה חברים רק אתם והטבע הלילי המקסים והרומנטי (והחינמי!). מעדיפים להישאר מפונקים בלילה ולא לצאת מהצימר? הזמינו צימרים לזוגות עם ג'קוזי ספא חיצוני ותיהנו ממראה מנצנץ ומרהיב תחת כיפת השמיים.


סיור בתערוכה מקומית או גלריה


אמנים רבים מסתתרים במעמקי הצפון וכדי לגלות אותם לא צריך להתאמץ. גיחה קטנה אל מרכז התרבות הסמוך או בית קפה-גלריה בסביבתכם יספיקו כדי להעניק לכם שעה-שעה וחצי של פנאי וערך מוסף, היכרות עם יצירות חדשות ואפשרות לרכישה למעוניינים. אפשר לקנח את השיטוט בין המיצגים בקפה ועוגה ולקבל השראה חדשה לזוגיות, רגע לפני שחוזרים למתחם צימרים לזוגות המושלם שלכם. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים