מחיי הרווקות לחיי הזוגיות - מעבר חד אך מיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-10-2018
מחיי הרווקות לחיי הזוגיות - מעבר חד אך מיוחד

מזל טוב, יש מישהו חדש בחיים שלך וזה משמח במיוחד! אחרי תקופה ארוכה של פוטנציאל זוגי בלתי ממומש, כיף לראות שאתם מאושרים יחד. אז מה עכשיו? מסתגרים בתוך הצימר ויוצאים רק לבריכה? בהחלט לא. יש המון דברים קטנים ונעימים שאתם יכולים לעשות יחד כזוג בפנים ובחוץ, שיחשפו בפניכם עוד עובדות, רגעים ודברים מדהימים על בני הזוג החדשים שיחזקו ביניכם את הקשר ויביאו ליצירת חוויות הדדית ומוצלחת.

ערב סרט – נו ברור, אתם מכירים זוג שלא עושה את זה? הטקטיקה היא לבחור סרט בפשרה. בהנחה ושניכם לא אוהבים את אותו הז'אנר למשל. אבל היות ואתם בנופש צימרים רומנטיים לזוגות ומלאי הסרטים עלול להיות מוגבל, שווה להצטייד בלפטופ על מנת שתוכלו לחבר אותו בכיף ל-TV שלכם ולראות מה שאתם אוהבים. טיפ קטן – ברוב הצימרים האיכותיים קיים סטרימר או VOD לכל הפחות. העדיפו אותם לנופש שלכם כבר מראש.

סוויטת ירח דבש- חלל אחד פתוח בעיצוב יוקרתי


על האש משותף – גם אם הוא צמחוני ואת קרניבורית שרופה, או שהיא משתגעת על חציל על הגריל ואתה מסוגל למות רק מהריח, יש הנאה משותפת בלבשל יחד (בקטנה הפעם) ולאכול משהו שהכנתם. לרוב אלה הזמנים שבהם את מגלה איך אמא שלו מתבלת את הפרגיות ואתה קולט שהיא בדיוק בטעם שלך. 

ספא – שמור לזוגות שכבר יותר פתוחים זה עם זה, אבל ללא ספק יתאים לכולם. ספא הוא בראש ובראשונה – מסאז' טוב. ואם כבר פינוקים ושחרור באמצעות מגע, הרי זה מתבקש שבני הזוג ייהנו מזה במקביל. בכל מתחם צימרים רומנטיים לזוגותתוכלו למצוא פינה שקטה בחצר, בתוך הצימר או על יד הבריכה לשם המלאכה ובכל מקרה תוכלו לברר על מתחם הספא הקרוב אליכם.

שחייה משותפת – נראה לכם ששכחנו? צימרים לזוגות עם בריכה מחוממתהם אולי הסיבה המרכזית שלשמה מגיעים. הפרטיות, האינטימיות וגם החוויה מאפשרים לכם זמן איכות משותף וטוב וכאשר אתם מעוניינים להוזיל עלויות ולקפוץ הנה לקראת החורף, אין מושלמת יותר מהבריכה המחוממת כדי להעצים את מה שמתפתח ביניכם.

טיול בטבע – בקבוקי מים, נעליים נוחות להליכה, כובע ומשקפי שמש ואתם מסודרים. טיולי טבע שלווים שבהם אפשר להתנתק מהרעש האופייני לשגרה, מהפלאפונים ומהאנושות בכלל, מציבים לכם את עובדת ה"תסתדרו לבד" בפנים. זה הזמן השקט שלכם לשוחח, להעמיק את הקשר האישי ולחשוף עובדות חדשות ומעניינות בפני בני הזוג. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים