צלם מכאן.. ועכשיו משם.. - כך תצלם אותה הכי טוב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-06-2019
צלם מכאן.. ועכשיו משם.. - כך תצלם אותה הכי טוב

פעם לקראת כל טיול בצפון היינו לוקחים איתנו שקית במבה ומצלמה חד פעמית. היום כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לשלוף בספונטיות את הנייד מהכיס ולצלם, אחר כך לאכול את הבמבה. ככה פשוט. אם עד היום הסתפקתם בשוטים על הכנרת רק כדי שהנוף יהיה מושלם, לא עוד. מגוון עצום של מקומות נפלאים מחכים לאנשים שמטיילים וביניהם גם צלמים מקצועיים שמחפשים את לוקיישן החתן-כלה הטוב הבא. תטעינו את הנייד ותארזו חטיפים - אספנו 5 מקומות הורסים עם התפאורה הטבעית המושלמת למטיילים:


מבצר המונפורט


חורבות המבצר הצלבני העתיק יצרו מרפסת תצפית עם נוף היסטרי ליער ירוק-עד, נחל כזיב והרכס ההררי. מהמפתחים המעוגלים והמראה המרשים אפשר להוציא תמונות רומנטיות מדליקות בלי סוף. וגם אם אין בנמצא מי שיצלם אתכם, כל סלפי שתוציאו מפה יעבוד. הבטחה.

מבצר המונפורט שוכן בתוך פארק גורן ונמצא בסמוך למגוון רחב של צימרים בגליל המערבי, לכל מי שמעוניין להמשיך את ההרפתקה במקום יוקרתי עם בריכה פרטית. 


כליל


כליל הוא כפר אקולוגי קטן שחולש על שדות פרחים, יערות ומטעים מרהיבים. מכל פינה שלא תגיעו אליה מתוך המושב, תפגשו בנוף מהפנט וססגוני שאי אפשר להפסיק לצלם ולהצטלם בו. כדאי להיכנס אל עומק המושב ולא להישאר באזור הכניסה, כדי להיחשף לנוף מרשים ומלא יותר.

בכליל עצמה נמצאים צימרים לזוגות בגישה אקולוגית, חוויה מיוחדת במינה לזוגות שמחפשים ריגוש חדש.


מצפור הרי נפתלי


יפה כאן שזה לא להאמין: עמק החולה ובריכות הדגים שקורצות בכחול, השדות המשורטטים וגם כיפת החרמון שנוצצת באופק. כל הצפון פרוש לפניכם בתצוגת יופי משכרת ומרשימה. כדי להגיע תצטרכו לצעוד במסלול מצוק הרי נפתלי מקיבוץ יפתח לתל חי, או להעפיל אל הפסגה עם טרקטורונים מאחת מחברות השטח שנמצאות בסמוך. 


נחל מג'רסה


מה יפה יותר מזוג על רקע כחול של מים וירוק של צמחייה פראית? הנחל המדליק משמש כמסלול טיול רטוב וקליל לכל מי שמחפש להתרענן מהלחות הדביקה בקיץ. כאן אפשר להוציא תמונות יפהפיות ופסטורליות, אך כדאי מראש להשתמש בשקיות אטומות כדי למנוע מהנייד לקפח את חייו...

המג'רסה נמזג ישירות לכנרת ונמצא בסמוך לחד נס, מעוזם של המוני צימרים לזוגותעבור כל מי שמעוניין.


פארק נשר


טוב, קבלו: מקום פתוח, עצים ענקיים, שמיים בלי גבול וחתיכת גשר תלוי ענק שצריך לעבור. הגשר הזה הוא אחד היעדים הנחשקים והמבוקשים ביותר לזוגות מצטלמים ואין סיכוי שתרצו לפספס אותו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים