מי יוזם את החופשה – הגבר או הגברת?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-04-2019
מי יוזם את החופשה – הגבר או הגברת?

יש שלב מסוים בזוגיות שבו נראה שעל הכל מחליטים ביחד. לאן הולכים, מתי אוכלים ובמה נצפה היום בטלוויזיה. אבל אחרי שעוברים לא מעט זמן עם אותם הפרטנרים, מבינים שחשוב לא פחות גם לקחת על עצמנו באופן אישי חלק מהנטל ולעשות לבד הרבה ממלאכת המחשבת שמטיבה עם הזוגיות. לכבוד פסח וחול המועד – חג החירות שנחגג באופן לא מפתיע במאות צימרים ומלונות ברחבי הארץ, עניין אותנו לגלות מי מהשניים יוזם יותר בתחום החופשות. אז מי מפתיע יותר ומי פחות? מי סוגר את המקום ודואג שהנופש יהיה מושלם?

צימר זוגי: שאלת המחץ


שאלנו בשתי קבוצות פייסבוק סגורות את השאלה הבוערת. אחת של נשים ואחת של גברים. והתוצאות, איך לומר...די משעשות. מבחינת הגברים מי שבעיקר יוזם הוא דווקא הצד השני. הן מזיזות עניינים, קובעות, מתאמות ומחליטות על מקום הלינה. הגברים העידו שהם רק שותפים לבחירת התאריכים המשותפת ושכל השאר יהיה כטוב בעיניה של בת הזוג. כששאלנו אותם אם היא גם מסוגלת להפתיע באיזה צימר זוגי בצפון, הרוב אמרו שבהחלט כן, אבל יש מי שאמרו שהם עדיין מחכים שזה יקרה... 

בקבוצת הבנות כמעט פה אחד כולן ענו שהיוזמה על יציאה לנופש זוגי צריכה להיות משותפת, או שמי שיקח את המושכות הוא בעל הצד החזק יותר בחיפוש אחרי מקומות מעניינים או דילים שווים. לדעתן, עדיף שיחד יבחרו התאריכים, המקומות ומסגרת התקציב. אבל בין לבין היו מי שהודו שהן אלה שאוחזות במושכות ומטפלות בכל העניינים. חלק ציינו שהן היו מעדיפות איזו הפתעה שווה מהגבר שיוזם בדרך כלל פחות וחלקן אפילו רומזות עד שהמסר יורד לקרקעית ונקלט היטב. 

באנו לכאן מתחת לשמיים


אז מי יוזם את החופשה הזוגית? נשים בעיקר, אבל זה תלוי את מי שואלים. בסופו של דבר, נופש הוא חלק חשוב ממהלך הזוגיות וכמו כל דבר בחייכם, הוא צורך ולא רק פנאי. תמיד ישנו מצב שבו אחד הצדדים יתרום חלק נכבד יותר לטובת המטרה (יבדוק לגבי המקום, יתאם, יתכנן ויברר) אך בהחלט מוסכם על שני המינים שהאידיאל הוא שיתופי וששניכם כאן יחד לאותה מטרה. גם חופשה קצרה של צימר זוגי תספיק לשניכם כדי לחגוג אירוע מיוחד, לחזק את הבונדינג ולהצית לבבות ואם תמשיכו ליזום, להפתיע ולרגש, הצד השני תמיד יחמיא לכם ויזכיר עד כמה הוא אוהב. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים