צאו לנופש זוגי בכנרת במגוון צימרים מדהימים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2018
צאו לנופש זוגי בכנרת במגוון צימרים מדהימים!

כנרת, כנרת שלי


מי מאיתנו לא מוצא את עצמו על יד המים הצלולים והמתוקים שמשמחים כל לבב אנוש מפסח ועד סוכות? אם אתם זוג שמחפש בילוי מרענן, אין לנו ספק שכבר חשבתם על הכנרת כמקום מצוין לבילוי הבא שלכם, אך רק כדי לתת לכם "פוש" אחרון כדי לצאת לדרך, ריכזנו את מיטב הצימרים על המים שנחשבים צימרים לזוגברמה גבוהה ביותר, כאלה שלא רק הנוף לכנרת עצמה משחק בהם תפקיד וגם השירות מעולה, הבריכה חלומית והאטרקציות קרובות ביותר.


אז מי נמצא באיזור הכנרת?


פנינה במושבה, שדמות דבורה – במרחק לא רב מהמים, אך במיקום שמשמש כמפלט מהתנועה הצפופה על הכביש שסובב את הכנרת, אפשר למצוא פנינה אמיתית ומוצלחת. לפנינה במושבה שני צימרים לזוגות בלבד, כאשר לכל אחד מהם בריכה פרטית מפנקת בלב סביבת גן טבעית ויפה ביותר. האירוח כולל גם מטעמים ביתיים שניתן להכין לפי דרישת האורחים (ללא גלוטן, ללא גלוקוז, טבעוני וכו'), חצר נפלאה הכוללת ג'קוזי ספא ואירוח יוקרתי מרשים.


 


בקתות גן עדן, כלנית – אחד ממתחמי הנופש המטופחים והמושקעים בסביבת הכנרת, המציעים 6 יחידות נופש נפלאות בסגנון אפריקאי, עם בריכה דמוית אגם טבעי וספא זרמים מדליק. האווירה על רקע הרי הגליל התחתון רומנטית ביותר והגישה לכנרת נוחה וקלילה. למעוניינים ניתן למצוא אטרקציות שטח רבות מתוך המושב עצמו.


סוויטצימר לאוהבים, לבנים – דמיינו לכם בריכת שחייה על רקע אחד הנופים הציוריים שקיימים בסביבה ומרחק צעד וחצי ממי הכנרת. אם אתם מחפשים צימרים לזוג במקום הכי קרוב לחופי הכנרת – מצאתם! המושב שנמצא ממש על קו המים מתאפיין בשלווה ואירוח לבבי, פסטורליות מוחלטת וגם מסעדת שף מומלצת לערב רומנטי במושב עצמו. למתחם שלוש סוויטות רומנטיות מקסימות מול הנוף הפתוח.


לילות לבנים, כפר חנניה – מתחשק לכם לצאת לחופשה פרטית עם מחיר אטרקטיבי שבה נמצאים רק אתם, הבריכה והספא? מעולה. לילות לבנים זה המקום שלכם. כרבע שעה מהחופים הצפוניים של הכנרת, תמצאו מתחם נופש שקט ויפהפה המותאם לזוג אחד בלבד ומכיל סוויטה רומנטית משגעת, בריכה וג'קוזי ספא פרטיים המלווים באירוח אישי צמוד. הסוויטה עושה צדק חברתי רב עם אורחיה והיא נחשבת לאחת הבודדות בישראל המציעות מתחם אירוח פרטי לגמרי מתחת ל-900 ₪. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים