היי צפונה: איך תבחרו באיזה אזור בצפון לנפוש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-03-2018
היי צפונה: איך תבחרו באיזה אזור בצפון לנפוש

ים כחול, שדות , הרים ונוף עוצר נשימה , מה תרצו לראות בבוקר שתתעוררו?


אמנם מדינת ישראל היא מדינה קטנה, וכך גם צפון הארץ, אבל כל אזור בצפון יספק לכם נוף אחר ותפאורה קצת שונה, מגוון של טיולים בטבע ולכל אזור סגנון וייחודיות משלו. 


סוויטות מפנקות עם מתחם פרטי ובריכת שחייה אישית: לאה סוויט


בלב הגליל המערבי, במושב גורן המפורסם והידוע בצימרים הרבים שפזורים בו ובעיקר בזכות הנוף היפהפה שהוא מספק לכל האורחים, נמצאת אחוזה יפהפה ובה 2 סוויטות מפנקות ופרטיות.


הסוויטות זהות בעיצובן ובאבזורן ובעלות מתחם פרטי ומפנק לכל אחת, בו תיהנו מבריכה שחייה מחוממת ומקורה(בעונת החורף) ומפינת ברביקיו אישית ומקצועית לחלוטין.

מתחמי החוץ הפרטיים של כל סוויטה מגודרים היטב על מנת לשמור על מקסימום פרטיות עבור הנופשים שמחפשים חופשה רומנטית בצימרים לזוגות בגליל המערבי.  הסוויטות משולבות אבן ועץ היוצרים תחושה אמיתית של מושב וחיבור לטבע. 

בנוסף, תוכלו להתפנק מארוחת בוקר עשירה וטעימה ממנה תוכלו ליהנות במתחם הבריכה הפרטי, במרפסת שטופת השמש או בפינת הסעודה האינטימית הנמצאת בסוויטה.


פרטיות מושלמת עם בריכת שחייה אישית: גלריתא


חיפשתם חופש רומנטי בצימר לזוגות בגליל המערבי וגם קירבה מצויינת לאטרקציות באזור? אם כן, אז מתחם האירוח "גלריתא" זהו המקום בו אתם צריכים להעביר את החופשה שלכם! 


סוויטה אינטימית ופרטית לחלוטין בעלת גדר היקפית לשמירה על מקסימום פרטיות במקום. במתחם החוץ האישי תיהנו מבריכת שחייה פרטית(מחוממת ומקורה בחורף), מרפסת דק עץ איכותית ופינות ישיבה נעימות. 

הסוויטה מחולקת לקומת גלריה שמרעננת את האווירה בצימר והקומה התחתונה בה תיהנו מפינת סלון מעוצבת ודלת הזהה המשמשת כמעבר למתחם הבריכה.

בנוסף, מושב מנות, שם שוכנת הסוויטה, ממוקם באופן מושלם לאטרקציות בגליל המערבי, שפע של טיולי אקסטרים, מקומות תיירות, מרכזי פנאי ופעילויות שונות נמצאים במרחק מספר דקות בודדות מהמושב.




בקתות עץ מלאות ברומנטיקה ובפינוקים: אביב בלב


הפעם נתחיל מהמיקום- חד נס! שם המושב שהולך לפניו וידוע בקרבתו המוצלחת לחופי הכנרת, כ-5 דקות נסיעה בלבד! במושב עצמו ובסביבתו הקרובה תוכלו ליהנות מטיולי סוסים, טרקטורונים, ג'יפים, מסלולי טיול מרהיבים ומעניינים, נחלים מגוונים הנשפכים כולם אל ימת הכנרת ואפילו תוכלו לצאת לחוויה מרתקת של קטיף פירות עונתי וצבעוני.


בריכת שחייה קייצית וקרירה לאורחי המתחם


במתחם האירוח "אביב בלב" חשבו על כל אותם האנשים שמחפשים באינטרנט צימרים לזוגות ברמת הגולן והרגישו מחויבים לתת להם מענה ראוי לחיפוש! כך חשבו וכך עשו- 4 בקתות עץ מפנקות ואינטימיות באווירה כפרית יוצאת דופן, כאן תצאו לחוויה משכרת מרוב יצירתיות, חשיבה, צמחייה מרשימה ואווירה רומנטית האופפת את המקום.

המארחים עוטפים את האורחים ומרעיפים אליהם ים של פינוקים שלא ציפיתם לקבל...

אז אם חשבתם על חוויה רומנטית- אתם לגמרי במקום הנכון.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים