בריכה פרטית מחוממת ומקורה בלי לקרוע את הכיס!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-02-2019
בריכה פרטית מחוממת ומקורה בלי לקרוע את הכיס!

לחוויית הבריכה הפרטית יש בראש ובראשונה את האפשרות להוציא מהחופשה שלכם את המקסימום


כאשר היא מספקת לכם את החופש המוחלט בלי אף אחד על הראש ואת הפרטיות המושלמת ששניכם צריכים כדי להופיע זה לצד זה בבגדי ים (או בלי...) ולהרגיש הכי נוח בעולם. החיסרון היחידי שלה נוגע לסוגיית המחיר, כאשר לרוב מדובר על חוויה יוקרתית ואקסקלוסיבית שעולה בדרך כלל מעל 1,000 ₪. אך האם ידעתם שיש מספר לא מבוטל של
צימרים זולים לזוגות עם בריכת שחייה פרטית ובמחיר הרבה יותר אטרקטיבי?

טכניקת גופי החימום לבריכות שחייה פרטיות היא אמצעי יקר שכתוצאה ממנו צריך לגבות מכם יותר. לזה מתווסף גם המתחם חורף הסגור שישמור עליכם בקור העז כמו שצריך וגם כמובן הוצאות מתחם הגן הפרטי שיש לתחזק, בזמן שרק זוג אחד בלבד יכול לשהות בו. אלא שבעקבות יוקר המחייה והשאיפה הכנה להמשיך ולארח את הקהל לפי מה שנוח לו, ישנם צימרים עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה שהאידיאולוגיה שלהם היא שפשוט תשלמו פחות. 

צימרים מומלצים עם בריכה פרטית ומחיר לא יקר


השמש הקסומה – 990 ₪ ללילה באמצ"ש. חופשה זוגית פרטית ונוצצת בלי "שטיקים מיותרים" שייקרו את המחיר. לסוויטה היפה שלכם יש גם בריכה פרטית וגם ג'קוזי ספא במתחם גן מחומם ומקורה היטב, עם לוקיישן מושלם לכל חובבי הנוף הפתוח, הפראי והמרגיע.

פלז'ר – 990 ₪ ללילה באמצ"ש. ללא ספק סוויטת התענוגות המושלמת, שמציעה גם גודל עצום במיוחד, גם עיצוב מהפנט וגם אירוח מעולה. למתחם חדר שינה וסלון מעוצבים ברמה גבוהה, עם חצר עצומה הפונה לנוף גלילי מהפנט. ברור שיש לכם גם בריכת שחייה וג'קוזי ספא בבניה איכותית ומושקעת.

ברכת שלמה – 700 ₪ ללילה באמצ"ש. מדובר בסוויטת עץ יפה וביתית שיש לה לא אחת, אלא 2 בריכות שחייה מחוממות ומקורות, כאשר אחת מהן הינה בריכת זרמים מפוארת. בול מה שאתם צריכים כדי לשחרר את השרירים התפוסים ולהתרווח בתוך הג'טים, במקום לקפל את הרגליים בכל ג'קוזי ספא רגיל.

חדר שינה רומנטי מול הבריכה המפנקת


בקתות טלמה – 480 ₪ ללילה באמצ"ש. תגידו, מה כיף יותר ממתחם צימרים זולים לזוגותשרואה בדיוק מה אתם צריכים? גם בקתה יפה ומוארת, גם אווירה רומנטית ואירוח מתאים, גם חצר פרטית וגם בריכה שהיא אך ורק שלכם ב-3 מתוך 7 היחידות במתחם. משתלם ושווה בהחלט.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים