הצעת נישואין ייחודית בצימרים הכי רומנטיים שיש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-11-2018
הצעת נישואין ייחודית בצימרים הכי רומנטיים שיש

זהו זה. החלטתם שהגיע הזמן לעשות את הצעד ולקדם את היחסים שלב אחד נוסף. בכל מה שקשור להצעות נישואין, אפשר להגיד שמדובר באקט מלחיץ, גם אם הצד השני בטוח עומד להסכים. אבל איפה כדאי להציע? מה יהיה המקום הכי יפה, ראוי ונכון לבצע בו את ההצעה? בכל הקשור למתחמי צימרים לזוגות, אתם יכולים להיות בטוחים שבני הזוג שלכם יקבלו את ההצעה היפה והרומנטית ביותר, בלוקיישן מושלם מול הנוף או על שפת הבריכה ואם מדובר בצימר יוקרתי אז מובן שגם הסוויטה עצמה בהחלט נחשבת. אפשר להיעזר במארחים כדי לקשט מבעוד מועד או לפתות את בני הזוג החוצה מהמתחם בזמן שאתם מארגנים את הכל. הכינו את הטבעות – זמן להכיר צימרים לזוגות עם נוף ופאר מושלמים שיהפכו את הרגע הקסום לחוויה מפתיעה, מיוחדת ובלתי נשכחת.

3 צימרים מדהימים להצעה המושלמת

ולדמנס – הסלוגן של המתחם היפהפה בעל שתי הסוויטות הוא "לחלום בעיניים פקוחות" ובהחלט בצדק. נוף ירוק ויפהפה עוטף את הגן הייחודי והפרטי של כל אחת מהסוויטות (לכל אחת מיקום נפרד לחלוטין) ומכיל ג'קוזי ספא ענק ובאחת הסוויטות גם בריכה מחוממת ומקורה. עיצוב הפנים ניחן בעידון מושלם ובגוונים סולידיים – הכי מתאים לקישוטים מיוחדים כמו בלונים או פרחים. אם תרצו להשתמש במתחם הגן כדי להציע, שווה לפזר המון נרות לאורך השביל ולעשות זאת לעת ערב, תחת כיפת הכוכבים המקסימה של כפר ורדים.

בסוויטת גארדן ספא זרמים מפנק והחצר פרטית ואינטימית


סוויטת ספא על הנחל – מתחם צימרים לזוגות עם נוף שקשה לפספס! השוס כאן הוא ללא ספק מתחם הגן הפרטי, שכולל בריכה, ג'קוזי ספא ואת כל יער שפר שפרוס לפניכם. למרגלותיכם אפילו נחל מפכפך שתורם לאווירה (ולטיול של מחר בבוקר) והסוויטה כולה מוכנה ומזומנה להגיש לכם חוויית ספא מעולה ויוצאת דופן, עם שלל עיסויים מקצועיים ששווה מאוד לשלב יחד עם האווירה אפופת הרומנטיקה שאתם מחפשים ליצור.

צוק גמלא – האורחים טוענים שלא תרצו לצאת ממנה ואנחנו טוענים שאחרי שתחוו אותה, לא תרצו יותר להגיע לשום מקום אחר. מהבחינה הזו, בהחלט כדאי לנצל את צוק גמלא להצעות נישואין יפות, אינטימיות ומרגשות במיוחד. כך גם תוכלו ליהנות מאירוח משובח וגם ממקום מרתק לשלוף בו טבעת. הנוף המדהים והפתוח מגיש לכם את הכנרת כולה, עם תצפית רחוקה מאוד לרכס ולהרי הגולן. אה כן, יש פה גם בריכת זרמים ענקית שאפשר להתרווח בה מיד לאחר מכן, תוך שאתם חוגגים עם כוס יין את תחילת דרככם המשותפת כמאורסים טריים.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים