ואיפה הרומנטיקה? כך תצאו לנופש עם הילדים ועדיין תצליחו ליהנות מרגעים יפים של אהבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-11-2017
ואיפה הרומנטיקה? כך תצאו לנופש עם הילדים ועדיין תצליחו ליהנות מרגעים יפים של אהבה

יש לנו דרך להפוך את הנופש המשפחתי שלכם לקצת יותר רומנטי ממה שחשבתם. אז למה אתם באמת חייבים אטרקציה לשעות הצהריים? ומה עוד יכול לעשות עבורכם הג'קוזי? כל התשובות אצלנו...


חופשה עם הילדים היא לא עניין פשוט. רוב הזמן אתם מסתובבים סביבם, משמשים כגורם ההעסקה הגדול ביותר ומשתדלים לשמור כל הזמן הזה על אווירה טובה וזיכרונות מתוקים לנופש. אבל מה קורה בזמן הזה איתכם ועם הזוגיות שלכם? סביר להניח שהיא נדחקת הצידה ובכלל לא בצדק. הנה מספר רעיונות לרגעים רומנטיים שקטים רק לעצמכם, שתוכלו ליישם גם בזמן שהילדים יוצאים איתכם לנופש בצימר:


1. בייביסיטר תמיד קיים. השתמשו בו! דברו עם המארחים בצימר, בררו דרכם על בייביסיטר בקרבת מקום ותנו לילדים להשתעשע עם השגחה צמודה בבריכה בזמן שאתם כבר מזמן בדייט של שעה או שעתיים לגמרי לבדכם. צימרים עם בריכה הם פתרון מושלם לתעסוקה של הילדודס.


2. זמן אפשרי שקט לשיחה טובה, לכוס קפה באוויר הפתוח או סתם רגעים קטנים של שקט הוא הערב, הזמן בו הילדים כבר זקוקים לשינה טובה. אלא שבנופש כמו בנופש, אף ילד לא הולך להעדיף את הכרית והפוך על פני עוד קצת זמן של פאן, בטח אם נתתם לו לישון בצהריים... לכן מומלץ לתכנן את יום הפעילות שלכם באופן כזה שבו האטרקציה או הפעילות המתוכננת שלכם תגלוש לשעות היום המאוחרות, כך ששנת הצהריים מתבטלת, הילדים מתעייפים ו..הופ, כבר אחרי מקלחות וארוחת ערב יתפנה לכם חלון זמנים נפלא.


תנשמו אויר ותיהנו מהנוף- רגעים של אושר


3. צימרים משפחתיים שכוללים חדר שינה נפרד לילדים הם אפשרות טובה להורים שמעוניינים להעניק לילדיהם את המרחב הפרטי אך גם את הפרטיות שלהם עצמם. חדרי השינה לילדים בצימרים או קומות הגלריה הנפרדות יכללו שתי מיטות ילדים או יותר וטלוויזיה. תוכלו להביא מראש מספר חוברות יצירה ומשחקי קופסה ולתת לילדים להעסיק את עצמם במשחקים , בעוד אתם נהנים מישיבה באוויר הפתוח ומקפה טוב ממכונת הקפה, או סתם זמן איכות שקט במרפסת של צימר עם נוף פנורמי מושלם.


4. חשבתם שאתם עומדים לקבל רגע של שקט בתוך הג''קוזי? טעות! רוב הסיכויים הם שהילדים "יתלבשו" עליו עוד הרבה לפניכם. יודעים מה? ותרו להם. רק הפעם. תנו להם לשכשך קצת במים בזמן שאתם בטווח קריאה או ראייה, צופים בסדרה בסלון או מקבלים רגע של נחת לעצמכם. בינינו, תמיד תוכלו לשוב ולנצל אותו בשעות הקטנות של הלילה, עם כמה נרות וקצת יין שיציתו בכם מחדש את הרומנטיקה והתשוקה.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים