רומנטיקה היא לא מילה גסה: צימר כהפתעה בתאריך מיוחד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-07-2018
רומנטיקה היא לא מילה גסה: צימר כהפתעה בתאריך מיוחד

טירוף ה"מה לקנות לה", "אין לי מושג מה לקנות לו" תוקף כל זוג בעיקר סביב תאריכים ומועדים חשובים בציון הקשר. בעוד שלזוגות הצעירים יותר עדיין חשוב מפעם לפעם להפתיע במתנה פיזית כמו חולצה או בושם, הזוגות הבוגרים יותר שביניכם, בעלי קשרים עמוקים ושיחות נפש, יודעים היטב שבימים כאלה אין כמו חוויה זוגית לגוף ולנפש שתעצים את הזמן שלכם יחד, תחזק ותקרב ביניכם עוד ותביא לאהבה מלבלבת ופורחת לזמן רב. על כן צימרים לזוגות יכולים להתאים מאוד כהפתעה רומנטית יפה שתרשים את הצד השני. וברור שאין כמו חופש בכל מקרה כדי לשבור קצת שגרה ולהתרחק מהעולם. סקרנים מה יש לנו להציע? קבלו מספר צימרים רומנטיים מדהימים שמתאימים במיוחד להפתעות.

הפרקטיים: בריכה פרטית, מיטה מתכווננת, ספא זרמים ונוף ירוק – אחוזת כתמר יפרח


אתם יודעים בדיוק מה תרצו לעשות ומה חשוב לכם לקבל, אתם יודעים מה בני הזוג שלכם שמחים לעשות וכדאי שתתגאו בעצמכם על שאתם מכירים אותם כבר כל כך טוב! לאחוזת כתמר יפרח המיוחדת יש 9 סוויטות בוטיק מהפנטות, כאשר כל אחת עומדת בפני עצמה ומאפשרת אירוח סולידי ופרטי לזוג ללא הפרעות מיוחדות.



הסופר-דופר משקיעים: יוקרה ועיצוב בירידה לפרטים הקטנים + אירוח מפונפן – שלווה עילאית


עילאי זה לא רק שם שנועד למכור לכם משהו, אלא תואר שמאחוריו עומד מתחם נופש שלא תרצו לצאת ממנו בשנה הקרובה. מבין שלל צימרים בצפון לזוגות, נחשב המתחם לגורו בתחום היוקרה, כאשר הוא מוביל בחוויה הזוגית ושואב את רעיונותיו
ממלונות הבוטיק הגדולים בחו"ל. למקום שתי סוויטות תאומות, כשלכל אחת מתחם פרטי במלואו, עם בריכת שחייה שחייבים לראות. ממלונות הבוטיק הגדולים בחו"ל. למקום שתי סוויטות תאומות, כשלכל אחת מתחם פרטי במלואו, עם בריכת שחייה שחייבים לראות. 

הקיטשיים: עיצוב רומנטי מלא תשוקה, אינטימיות מלאה והמון פינוקים – אגדת הקסם


אתם לא באמת צריכים אותנו כרגע. מבט חטוף על הבריכה כבר יספיק לכם כדי להחליט שכאן צריכה להיות ההפתעה שלכם בקרוב. הסוויטה מבפנים מעוצבת בשיא הרומנטיקה, כיאה למתחם צימרים לזוגות שמקדם באהבה כל שאיפה לסידור פרחים, בלונים, שוקולדים ועוגות שיפתיעו את בני הזוג ובגדול. 

המתבודדים: פאר איטלקי עם פנטהאוז - בריכה ועיצוב שיגרום לכם לרייר – בלנקו


ישנם המון צימרים רומנטיים ברמה גבוהה שבהם נפלט לנו בקלות ה"וואו" מיד עם פתיחת הדלת, אך המערכת מודה ומתוודה כי בלנקו הוא סיפור אחר לגמרי. אם בא לכם לקבל אירוח סטייל האלפיון העליון תוך שאתם מצויים במרחב פרטי באופן המוחלט והמחמיר ביותר, תשמעו לנו - אל תחשבו פעמיים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים