אהבה בחסות האינסטוש: 5 צימרים מושלמים לסטורי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-05-2019
אהבה בחסות האינסטוש: 5 צימרים מושלמים לסטורי

"מאמי, צלם אותי מכאן וגם פה. עכשיו עוד פעם. לא, לא יצא טוב. תעשה לי עוד תמונה אבל מהזווית הזאת." מוכר לכם? אין זוג שלא מקדיש לפחות שליש מהחופשה שלו לטובת צילומים ביחד או לחוד שאפשר לקשט איתם את הסטורי ולגרום לכולם לקנא בכם ("יפה לכם!") או לפרגן ("מהממממתתתתת!!111") ולנו יש את המקומות הכי יפים והכי נכונים שבהם תוכלו להצטלם בתאורה הנכונה והתפאורה הכי שווה בצפון. צימרים לזוגות – גרסת האינסטגרם:


סגול


כשהיא נבנתה לפני לא הרבה מאוד זמן, החליטו המארחים ליצור סוויטה חדשה ושאפתנית שבה זוגות יכולים גם להתפנק אבל גם להשוויץ. ואין בזה שום דבר רע. להיפך! בריכה חלומית עם הרגשה של לופט האלפיון העליון, חוויית פנים מתוקתקת ותאורה טבעית נכונה שתוציא אתכם מושלמים מכל זווית אפשרית. לסוויטת סגול אגב, יש גם אירוח שווה במיוחד ושווה לתת קליק גם על ארוחת הבוקר והפינוקים שיוגשו לכם בין לבין


אחוזת דוריתא


והנה דוגמה נוספת למקום שבו התפאורה נותנת עבודה וכל תמונה תוכל לצאת מהפנטת, כאילו היא בכלל לא צולמה בארץ. מדובר על 5 צימרים בצפון לזוגות שמתהדרים באווירת הבוטיק המושלמת, פלוס מתחם גן פרטי עם בריכה וספא זרמים לשתיים מהסוויטות. מתחם הפנים מרשים באיכותו ויגרום לכם להמשיך לצלם אותו עוד ועוד ומי שכבר היה כאן ויזהה את התיוג, לא יוכל שלא לפרגן לכם על הבחירה במקום ועל כך שיש לכם טעם משובח.


סוויטת W


הסוויטה המודרנית המפונפנת והמענגת הזו היא לוקיישן מבוקש מאוד לצילומי פנים של קולקציות אופנה וצילומי חתן-כלה. אז מה, תוותרו עליה? אפשר להצטלם יחד על שפת הבריכה האלגנטית או בסלון המרשים כאילו אתם מינימום הנכדים של יצחק תשובה. בסוויטה תמצאו כל תענוג אפשרי מקטן ועד גדול, כולל חדר שינה שרק הצפייה בתמונות תגרום לכם לרצות להיכנס אליו דרך המסך.


אחוזת מיא


מבין הרבה צימרים לזוגות שנחשבים למבוקשים, אחוזת מיא היא הלוקיישן המושלם לכל תמונה ואלבום תמונות בנייד שתרצו לפתח אחר כך ולתלות במסגרות תמונה קטנות לקישוט הקיר. על הגשרונים מעל המים, בבריכה הפרטית וגם במרכזית שמתחברות יחד לכדי אסתטיקה מושלמת של מים, עיצוב והנאות, אפשר להרוויח תמונות מדהימות לסטורי במינימום מאמץ. כאלה שהבויפרנד ממש לא ייאלץ לצלם שוב ושוב רק כדי שכל אחת תצא בהן דוגמנית אמיתית.


%@%@%p-11503x


בקתות עם שחר


בריכה פלוס נוף הם הפנינה האמיתית של כל תמונה היסטרית ועתירת לייקים. אם אתם רוצים להרוויח עוקבים ולספר לעולם שהגעתם למקום המושלם, מספיקה תמונה אחת מהצימר המשובח הזה כדי שתצאו גדולים. למקום 3 בקתות עם גן ששולט חזק בחוויה הרומנטית, ג'קוזי ספא וכמובן הרים פנורמיים ברקע. בול מה שאתם צריכים כדי לאוורר את המחשבות, לחזק את הזוגיות ולהפיק מזכרת מושלמת שתתנוסס בפיד. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים