צימרים עם השקיעה היפה ביותר בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ27-08-2019
צימרים עם השקיעה היפה ביותר בצפון

הרבה סמלים בעולמנו נקשרים לזוגיות ואהבה: לב, פרחים וגם כמובן שקיעה. מי שנוסע לצפון בשביל הנוף, לא יוותר על שקיעה חלומית בכתום-ורוד-צהוב שנחה מעל המים או בין ההרים ומסמלת את אחד המראות היפים בטבע. אספנו 5 צימרים בגליל המערבי, העליון והכנרת שיושיבו אתכם לראות את השמש בסוף היום מהשורה הראשונה:

צימרים לזוגות בגליל המערבי


מול הים – שני צימרים לזוגות בגליל המערבי (מושב מנות) שכוללים את הנוף הפנורמי המושלם של הרים וים. כששום דבר לא מפריע לתצפית, השקיעה נראית הרבה יותר יפה. הכי נכון לראות אותה מהבריכה, למרות שגם מרפסת הישיבה וחדר השינה פונים מערבה ומספקים מחזה לא פחות מרשים.

בין זריחה לשקיעה – מתחם נופש יוקרתי ומרהיב שיאפשר לכם לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. שש הסוויטות במקום (כולל בריכה פרטית לכל יחידה) פונות לנוף ירוק ופתוח, כאשר שלוש מתוכן צופות לנופי השקיעה המשגעים והאחרות לזריחה. תביאו לעצמכם קפה ומשהו לנשנש ושבו באוויר הפתוח על שפת הבריכה. אין ספק שהאווירה והנוף הציורי כבר יעשו את שלהם.


בדרך יפה – מושב עין יעקב הוא לוקיישן אטרקטיבי למצוא בוצימרים לזוגות בגליל המערבישצופים לשמש השוקעת בים. בדרך יפה היא סוויטה חדשה ומרווחת מאוד בעיצוב מודרני, שתאפשר לכם לחגוג ולנוח בפרטיות מוחלטת תוך כדי הצפייה ברקע כתום-צהוב מיוחד. חוץ מזה ניתן למצוא כאן גם בריכת שחייה וג'קוזי ספא פרטיים, שולחן ארוחות גדול ומרפסת לאונג' מפנקת.

%@%@%p-33033x

צימרים לזוגות בגליל העליון


חדרי נופש בפסגת ראש פינה – רוב הזוגות מקשרים את השקיעה לים ועל כן מחפשים בנרות צימרים לזוגות בגליל המערבי שישלימו את חוויית התצפית של השמש המתערבבת בצבעי המים. מצד שני, האם אי פעם תהיתם איך נראה החרמון ברגעי השקיעה? 4 הצימרים הללו יספקו לכם נוף היסטרי בשורה הראשונה, כשמצפון מתנוסס החרמון ובזווית העין השמאלית תוכלו לראות את רגעי השקיעה שמספקים מראה פסגה שקוף ומנצנץ, מעניין יותר מכל מה שחוויתם עד היום.

צימרים לזוגות בכנרת


רומנטיקה בכפר – כרטיס בשורה הראשונה לאחד מנופי הצפון המיוחדים ביותר, עם מרפסת שקיעות מטריפה. רומנטיקה בכפר מציעים שני צימרים לזוגות בכפר חנניה (צפונית לכנרת) באווירה רומנטית המתבקשת ובעיצוב סולידי עם המון פינוקים מושקעים. אורחים שמגיעים לכאן מעדיפים להישאר סוליסטים ולקבל את מלוא הפרטיות, למרות שבסביבה לא יחסר לכם עניין.

צוק גמלא – היופי בצוק גמלא הוא העובדה שאפשר לתפוס בו את הנוף משלושה כיוונים, כולל זה שמכניס את השמש פנימה אל תוך ההרים בשעות הדמדומים. לצוק גמלא יש מיקום גבוה הצופה לנוף מרהיב להרי הגולן והכנרת ואין סיבה לפספס אותו בערב מבריכת הזרמים הפרטית. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים