הסוד לקשר- כללים לזוגיות טובה ומוצלחת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-04-2018
הסוד לקשר- כללים לזוגיות טובה ומוצלחת

אתם מתווכחים ורבים ואומרים לעצמכם "נו טוב, כל הזוגות רבים", זה נכון, אבל השאלה האמיתית היא- כמה רבים? ישנם מספר כללים לזוגיות טובה ומוצלחת שאם תעקבו אחריהם ותנסו ליישם אותם מכל הלב (כמובן שמדובר בשני הצדדים) החיים הרומנטיים שלכם יראו אחרת...


חמשת הכללים לזוגיות טובה ומוצלחת


1.  לדבר! 


הוא הטיפ הראשון והכי חשוב שלנו- הפסיקו לשמור דברים בבטן ותדברו על הדברים שמפריעים לכם... שמירה בבטן יכולה לעשות רק רע, הדבר שעצבן אתכם ישב בפנים וכל דבר קטן שבן הזוג יעשה יתווסף אליו, עוד אחד ועוד אחד וכן הלאה, עד שיגיע הפיצוץ הגדול... אנחנו לא רוצים להיות שם כשזה קורה! 


2.קבלת פנים חמה


מה יותר כיף מלחזור הביתה אחרי יום עבודה מתיש ולמצוא את בן/ת הזוג מחכה לכם בזרועות פתוחות? מה גם שמחקרים הוכיחו כי חיבוק מפריש בגוף הורמונים חיוביים ומחזק את המערכת החיסונית. למשל, תוך חיבוק אדם אהוב המוח מפריש הורמון בשם אוקסיטוצין שגורם להרגשה טובה פנימית וחיצונית לסובבים אותנו(מה שאומר שוויכוח לא יכול להיכנס פה היום).


3.תמצאו זמן לעצמכם-


בייחוד אם אתם כבר בעולם המבוגרים, בית-ילדים-עבודה-חוגים וחוזר חלילה, אתם חייבים זמן לעצמכם. צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד זה פתרון מושלם עבור הבעיה הזו, שימו את הילדים אצל הבייביסיטר או הסבא/סבתא וצאו לנופש פרטי, אינטימי ומפנק שמיועד לזוגות בלבד.


4.תעשו ערב רומנטי


והפעם אפילו לא חייב לשלוח את הילדים לבייביסיטר... תוכלו להכין ארוחת ערב רומנטית וטעימה לצד נרות בזמן שאחד מבני הזוג משכיב את הילדים לישון, בימי הקיץ עדיף לצאת למרפסת וליהנות מזמן איכותי פרטי ורומנטי עבור שניכם.


בסוויטת היוקרה - סגול תחוו אווירה רומנטית יוקרתית


5.חופשה בחו"ל


נכון, דיברנו כבר על צימרים לזוגות בלבד, חופשה בחו"ל וצימרים רומנטיים ממש לא עומדים על אותה קטגוריה. כאן אתם זקוקים לזמן מנותק ומרוחק מכולם, כזה שלא יאפשר לכל אחד להרים שיחת טלפון ולהפריע לכם, אלא אתם תקבעו מתי תוכלו לדבר עם חבריכם מהארץ, תוכלו לנהל את הזמן המשפחתי יחד ולחשוב על דברים שלא יצא לכם לדבר עליהם ולהתייעץ יחד.


אולי תהיו סקפטיים בנוגע להצלחת הכללים האלו, אבל מניסיון אישי- זה עובד שאתם לא תאמינו מה זה יעשה ליחסים שלכם. כמובן שזה דורש עבודה ותרגול אבל לאט לאט תצליחו לגרום לעצמכם להרגיש בדיוק כמו בפעם הראשונה שנפגשתם... בהצלחה! 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים