צימרים עם הבריכות הכי יפות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2018
צימרים עם הבריכות הכי יפות

קבלו בבקשה את הבריכות הכי יפות


יש בריכות ויש ב ר י כ ו ת ! בריכה לא חייבת להיות מלבנית או ריבועית. בואו להכיר כמה צימרים לזוגות עם הבריכות הכי יפות שיש, בעיצובים מיוחדים ומרעננים שיכניסו עוד צבעים לחופשה שלכם.


פינה בלב: בריכה במראה אבן טבעי


באחוזת איכרים קסומה שנמצאת בראש פינה, קיימות 5 סוויטות מפוארות שמכניסות אתכם לתוך אגדה מרהיבה של המאה שעברה. במרכז הגן המטופח והיפהפה של המקום תמצאו את הבריכה הכי מיוחדת שראיתם- בריכת טבילה אבן טבעית מוקפת בצמחייה עשירה וצבעונית, עצים שמספקים צל, פרחים ססגוניים ומפל מים שיוצא הישר מקיר האבן... השקט והשלווה עוטפים את המקום ומנתקים אתכם מכל הדאגות... 

בנוסף, תיהנו מחדר טיפולים מקצועי ומרגיע שם תוכלו לעבור עיסויי גוף ע"י מעסים מוסמכים, סאונה יוקרתית יבשה, ג'קוזי ספא מקצועי ומתחם גן פסטורלי ומטופח להפליא.


אלישבע- סוויטות בוטיק: בריכת שחייה ענקית עם גשר


במושב עמקה שבגליל המערבי קיימת אחוזת נופש יפיפייה הנראית כמעין טירה בלב יער. האחוזה משתרעת על פני שטח של לא פחות מ1.5 דונם ומתאימה לכל סוגי האירוח. 

בכניסה למתחם תבחינו בגשר מרשים במיוחד המחבר בין שביל הגישה למתחם לדלת הכניסה הראשית, תחת הגשר מסתתרת החוויה האמתית של המקום- בריכת שחייה המתפרשת לאורכו של המתחם, תאורת ערב נעימה תקשט את חלל החוץ, צמחייה מטופחת, מרפסת נוף ונגלה לכם גם שהבריכה המפוארת מחוממת ומקורה בחורף! 


בקתות עם שחר: בריכה עגולה במתחם מקורה


 מול נוף פסטורלי ואוויר צח נמצאות 3 בקתות עץ קסומות שמסרבות להיות לא רלוונטיות, במתחם היפהפה דאגו שהבריכה תהיה במרכז ורלוונטית לכל ימות השנה! 

בימי הקיץ החמים תיהנו ממתחם מוצל ונעים עם מים צוננים ומערכת ספא משוכללת ובימי החורף תוכלו להתפנק בחמימות, ליהנות מרעש הגשם הדופק על הגג ולהביט בו דרך החלונות המבודדים. 


%@%@%p-15391x


במקום תיהנו ממתחם ספא מקורה איכותי ומפנק הכולל בתוכו בריכה עגולה מחוממת היטב, לצדה ניצב ג'קוזי ספא מקצועי ומפנק, חדר סאונה יבשה איכותית, מסךLCD  עם חיבור לכבלים ופינות ישיבה נעימות ונוחו. המתחם כולו עטוף דשא סינטטי, צמחייה עשירה ותאורה רומנטית למקסימום חוויה אינטימית.


כליל הנוף: בריכה טבעית מול נוף פנורמי


מכירים את הנוף של הגליל המערבי? הפעם שתי התשובות מתקבלות, אם הייתם וראיתם את הנוף אין סיכוי שאתם לא רוצים לחזור ואם טרם פגשתם במחזה הנפלא הזה מצאנו מקום שיפגיש ביניכם לבין הגליל באמצעות בריכת שחייה טבעית על הנוף.


ביישוב כליל הגלילי, המפורסם באהבתו לטבע, קיים מתחם צימרים יפהפה ומפנק. בעלי הבית רצו להעביר לאורחים שלהם את אהבתם לטבע באמצעות הצימרים המיוחדים שהם בנו, בכל צימר ניתן לראות אלמנטים חזקים של טבע, עץ, צמחייה ססגונית ואהבה בכל פינה. 


לכל אחת מהיחידות קיימת בריכת שחייה פרטית במראה אבן הממוקמת בדיוק על קצה הר יפהפה ובצל עצי זית וצמחייה. בריכת השחייה משקיפה לעבר הנוף הפנורמי הנגלה בפניה של הרי הגליל המערבי, היערות והחורשים הטבעיים, חווית טבע אמיתית. במקום שני יחידות אירוח מהם בקתת דפנה שהיא צימר לזוגות בלבד והבריכה הטבעית מול נוף עוצר נשימה.


בריכת מול נוף חלומי מבקתת דפנה

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים