מים, מים בששון: טיולי נחלים ומים שאתם חייבים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2019
מים, מים בששון: טיולי נחלים ומים שאתם חייבים!

נחל דן


אחד המקומות היפים ביותר בצפון, עטוף פלגי מים זורמים ולאורכם יער מרשים עם שפע פינות חמד מקסימות הוא גם הבחירה של זוגות רבים שסוגרים
צימרים לזוגות בגליל העליון ומחפשים נחל קרוב לשם הנוף, הצל התמידי והפיקניק. לאורך המסלול היפהפה של שמורת דן תמצאו בריכת שכשוך מדליקה, שרידי העיר הקדומה תל דן שפעלה כאן לפני 5,000 שנים, שער אברהם והשער הישראלי הקדומים שהשתמרו בשלמותם מימי המקרא, טחנת קמח עתיקה ומגוון מסלולי טיול קצרים וארוכים, מונגשים ואתגריים. 

נחל עיון ומפל התנור


שני מפלים יחכו לכם במסלול המקסים בואכם מטולה ועוד הרבה לפניהם אפשר להתרשם מהנוף והאווירה הציורית שהאזור ספוג בהם. לבאים מהכניסה הצפונית ממתין פארק מקסים לקפה וסנדביץ' של בוקר שגובל בשער הכניסה למסלול ומטיילים בסתיו ובאביב כבר יוכלו ליהנות משפע הפריחה הצבעונית. המסלול עובר בין מפל עיון הפוטוגני למפל התנור שהשאון שלו מהדהד למרחקים ובהמשך טבע ואופק פתוח. 

נחל חצבאני


אם סגרתם צימרים לזוגות בשביל הבריכה, מה דעתכם לשדרג את יום הפינוקים גם למסלול רטוב בתוך הנחל? השמורה היפה והנחל שהוא אחד האפיקים של הבניאס כוללים הליכה משעשעת במים וצמחייה מפותחת לאורך הגדה עם המון צל ויופי. קיים גם מסלול יבש מונגש לכסאות גלגלים ועגלות שלא עובר בתוך המים. שני המסלולים יפגשו כבר כעבור 3 דקות מהכניסה מפל ובריכת שכשוך מדליקים.

חוף דור-הבונים


מה יפה יותר לזוגיות מחוף ים בשקיעה, ספינה טרופה, צמחיית חוף וחול לבן ורך? חוף דור נחשב לא בכדי לאחד החופים היפים במדינה והמסלול שנמצא לצידו איננו מעגלי, אך מישורי, קצר וקל מאוד להליכה כך שאפשר לבצע אותו הלוך וחזור. הטיול נפתח במפרצון ים עטוף בצדפים וממשיך ברכס כורכר שפוגש את הגלים. בהמשך תפגשו גם נקיקים ומערות, גבעות מול נוף הים הפתוח וצמחייה לילית פורחת בקיץ. אם אתם מזמינים צימרים לזוגות בקרבת חוף הכרמל, אל תוותרו על החוויה. 

שמורת עין אפק


אנחנו מקבלים שפע פניות מאורחים במתחמי צימרים לזוגות בגליל המערבי ששואלים אותנו על הקסם המוחשי הזה. ובכן, עין אפק הוא באמת קסם רומנטי אמיתי. זוגות מגיעים לכאן לצילומי חתן-כלה, משפחות מגיעות לרגל יום הנישואין של ההורים וכל אחד שדורך במקום נדבק בחיידק הצילומים הבלתי פוסקים. השמורה היא פינת חמד שמקורותיה בנחל נעמן והיא למעשה ביצה קדומה שכיסתה את אזור הקריות. השמורה כיום היא בית גידול לצמחי מים נדירים, נרקיסים מהפנטים ובעלי חיים כמו תאו וצב רך, שאפשר לפגוש לאורך מסלול הגשר הצף

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים