חורף מהסרטים: צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-12-2017
חורף מהסרטים: צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא

יש מקומות שנועדו למטיילים, יש כאלו שמתאימים לבילוי עם הילדים ויש כאלו שמקדישים את כל כולם למנוחה, בטן גב, סולידיות, בלי אף אחד אחר. מלבד מסאז'יסטית חביבה שתשחרר לכם את כל השרירים התפוסים. אה כן, וגם בריכה מחוממת שתוודא את זה בסיום. הנה ההמלצות שלנו עבור צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא, המעניקים אירוח זוגי ברמה גבוהה פלוס בריכה מחוממת ואווירה פסטורלית:


בוטיק בלב הכפר – דורנס


יש מקומות שגורמים לך "להרגיש בבית" ודורנס הוא בדיוק אחד כזה. פינה חמה ואיכותית שאפשר להתפנק בה מכל הבא ליד ובאופן הכי סולידי שאפשר. הסוויטה הזוגית מתפארת בעיצוב בוטיק אופנתי וזוהר, כאשר הפינוקים הטעימים לא מפסיקים לרגע. אפשר להזמין לכאן עיסויים מכל הסוגים ולבחור אם בא לכם להעביר אותם בתוך הסוויטה עצמה או במתחם הבריכה המחוממת המהפנטת.


סוויטת ירח דבש -מתחם פרטי ואינטימי, בריכה פרטית


כרם גלילי מרגיע – שאטו פרסטיז'


הנוף מסביב הוא הסיבה הראשונה. הג'קוזי ספא המרכזי העצום ואיכות הסוויטות הם רק החיזוק. מתחם צימרים לזוגות עם בריכה פרטית ומחוממת לכל סוויטה, כאשר אתם זוכים לפרטיות מלאה בתוך היחידה ולנוף יפהפה מבעד לחלון. רעיונות העיצוב המקוריים של שאטו פרסטיז' גורמים לנו לחשוב עבורכם על תוספת עיסוי מקורית יותר כמו זהב, דבש או שוקולד, שיכולים להתכתב נפלא עם האווירה הנפלאה של הסביבה.


%@%@%p-2309x


שבדי בלב היער – אוסנתה


דמיינו לעצמכם את הדבר הבא: חורש טבעי, מיקום סופר פרטי, ציוץ ציפורים ברקע והמון אליטיזם מפואר להתגאות בו. אוסנתה היא לא סתם מתחם צימרים עם טיפולי גוף וספא, אלא בית הבראה של ממש, המקשר רעיונית בין הטבע ליוקרה אירופאית מצטיינת. המקום מציע בנוסף לחוויית הלינה באמצע השבוע גם חבילת פינוק זוגית מושלמת, המורכבת מעיסוי 45 דקות, ארוחת בוקר מושקעת ואת שארית היום בבריכת הזרמים הלוהטת. עיסוי רקמות עמוק או שבדי בשבילכם?


סוויטת חצב


למי יש כוח לצאת מהסוויטה – בלנקו


הנה מקום שלא תרצו לצאת ממנו לעולם. בלנקו נועדה להיות הדבר המפתה ביותר בחוויית הספא הזוגית: סוויטה יוקרתית מודרנית, המכילה במפלס אחד חלל אירוח נוסח האלפיון העליון ומתחם בריכה עצום ומקורה שחבל לפסוח בו על שלב העיסוי הזוגי. אנחנו מניחים שתוך כדי ששמן עיסוי חם כבר נשפך לכם על הגב, יתגנבו לכאן עוד כמה משקאות ופינוקים מתוקים, סתם כדי שתמשיכו לחגוג.


מתחם חוץ יפהפה מקורה ומפנק עם בריכה ופרטיות מוחלטת

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים