ירוק עולה: המקומות הכי ירוקים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-06-2019
ירוק עולה: המקומות הכי ירוקים בצפון

ירוק הוא טבע, חיים וצמיחה. הצבע הממגנט מלווה אותנו לאורך החיים כסמל לחופש, שחרור ויופי ובעולם הזוגי הוא מוקדש לשגשוג הרומנטי וכמובן למוטיבים חשובים מעולם הגינון כמו "טיפוח הקשר". לכן זה לא מפתיע לראות כמה חשוב הירוק בחוויה של הצימר, כדבר שממסגר את החופשה ותוחם אותה לכדי יופי אצילי אך פשוט, מקום נפלא להרחיב בו את הלב ולהכיר את האזור, שלווה, תענוגות וכמובן אהבה. 


נועם בגליל, פקיעין


מתחם הנופש הכפרי-סולידי משובץ בצמחיה ונופים ירוקים בזכות המיקום המעולה שפקיעין זוכה לו בחבל הארץ הגלילי. למתחם 3 בקתות עץ כפרי מרווחות ונעימות עם חצר ירוקה שמעניקה המון צל ותחושת רעננות, בריכת שחייה וכמובן מרפסות ישיבה פרטיות שצופות לכל הירוק שמסביב.


אודם השני, לפידות


ממשיכים עם הגליל המערבי אל מתחם שמקדיש אקסטרה תשומת לב לצמחייה והאסתטיקה על שבילי המתחם והופך כל אחת מחמש היחידות (ארבע בקתות וסוויטה אחת) לקאנטרי האוס "גלילי של פעם" בנוסח נוסטלגי מוקפד ומעניין. לכל אחת אגב, ג'קוזי שצופה אל כל הירוק שבחוץ. בנוסף במתחם בריכה יוקרתית מפסיפס, מתחם ספא מתקדם הכולל ג'קוזי ספא עם מזרקות מים, סאונה יבשה, מקלחון זרמים חלומי עם סאונה מובנית ופינות מנוחה. 


ספא על הנחל, שפר


אם חיפשתם צימרים בגליל העליון שיש בהם נוף פתוח ללא גבולות אבל גם את מלאי אפשרויות הספא הזוגיות – הרגע מצאתם. סוויטה פרטית אחת ויחידה על קו הנוף ליערות שפר ואמירים, שנחל שפר בכבודו ובעצמו זורם למרגלותיה. הגבעות הירוקות שממול כנראה יקשו עליכם לעזוב את הבריכה והג'קוזי ספא החיצוניים, אבל רק למקרה שכן, בפנים יחכה לכם ספא זרמים נוסף ותפריט עיסויים לבחירתכם. 


אחוזת דוריתא, לימן


אחד המקומות המהפנטים והמפוארים בצפון, שמקדיש מלאכת מחשבת אדירה על כל הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל. יש מקומות שקשה להעביר במילים ולכן אנו ממליצים בחום לצפות בתמונות האחוזה ולהתענג על כל הירוק המלבלב בשילוב העיצוב האקלקטי המבריק של כל סוויטה. 5 סוויטות לאחוזה, לחלקן בריכה פרטית. מתחם החוץ כולל סביבה ציורית וירוקה עם בריכה מרשימה, חדר כושר, לאונג' יוקרתי ורמת גינון שגם מלכת אנגליה תשמח לקבל.


אגדה בכרם, כרם בן זמרה


מבין שפע צימרים בגליל העליון, מככבת אגדה בכרם כמתחם "הגלויה" הטוב באזור. מקום ברמה גבוהה מאוד לזוגות בלבד שבו 3 סוויטות עצומות מימדים, לכל אחת חלונות נוף ענקיים שמכניסים פנימה נוף בלתי ייאמן של מרחבים טבעיים ושדות ירוקים. במתחם בריכת שחייה ורמת גינון וטיפוח יוצאת דופן. 


%@%@%p-1034x

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים