רמת הגולן לזוגות – יש במה להתאהב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-01-2019
רמת הגולן לזוגות – יש במה להתאהב

אנחנו מתאהבים בה דרך הרגליים, בטיול השנתי לג'ילבון והשבת המשפחתית במרום גולן. אנחנו לומדים אותה דרך החדשות ומדורי האקטואליה ונושמים אותה כל חורף מחדש, כשגלים של אוויר נקי ובריא זורמים אלינו מפסגות ההרים. רמת הגולן נחשבת לקסם של המדינה ומעבר לשפע של צימרים רומנטיים לזוגות שהיא מציעה, היא מספקת גם שלל חוויות יפות ונעימות לכל המבקרים הצעירים והאוהבים.

מסעדות או לא להיות – חופשה טובה עוברת דרך הקיבה ואין סיכוי שנשאיר אתכם רעבים. רמת הגולן משופעת במסעדות מכל הסוגים, אך מובילה (איך לא) בתחום הבשר שהיא כה מצטיינת בו. בנוסף אפשר למצוא בסביבה גם דגים טובים, איטלקיות, מאכלי קדרה מפנקים ומנות טבעוניות שקולעות בול. אם הזמנתם צימרים רומנטיים לזוגותברמת הגולן, תוכלו לשדרג את החופשה עם ארוחת בוקר כפרית מפנקת או לנצל את מתחם הברביקיו שעומד לרשותכם תמיד.

טיולי טרקטורונים – בוץ, גשם, חול ואבק דרכים מתערבבים יחד עם כל האדרנלין שעולה מהתאוצה של הטרקטורון בתוך השטח. אפשר לקחת טרקטורון אחד לכל אחד אבל אין ספק שהכי רומנטי לרכב יחד על אחד ולהתחלף מפעם לפעם. כשדוהרים במעלה ההר עד לגובה התצפית, אין ספק שהעולם נראה יפה יותר.

בריכה מחוממת – אתם כבר בצימר. מה, לא תנצלו אותה? הבריכה המחוממת נמצאת כאן כדי לפנק אתכם ולאפשר לכם רחצה גם בימים פחות חמים או אם תרצו, בלילה. אם אתם מזמינים צימרים בחד נס, רמות והסביבה, כדאי לברר על צימרים עם בריכה פרטית, שיאפשרו לכם לשכשך לבד בבריכה אישית משלכם ולהימנע ממפגש ספונטני ובלתי צפוי עם אורחים נוספים במתחם.

סדנאות יפות – סדנת בישול ואפייה, הכנת תכשיט משותף ואפילו קדרות – הכל הולך כשמדובר בפאן האינטימי שלכם. עולם הסדנאות הזוגיות הולך ומתרחב ומאפשר לכם להזמין חלק מהסדנאות אליכם לצימר ואת חלקן תצטרכו לפגוש בסטודיו או בית המלאכה עצמו, שמהווים אטרקציה מצוינת בפני עצמם.


ספא ומנוחה – אם כבר ביחד, למה לא ליהנות ממשהו מרגיע ומפנק כמו... עיסוי זוגי? טיפול באבנים חמות? אמבט פילינג מפנק לאור נרות? ברמת הגולן תמצאו מתחמי ספא רבים ומקצועיים, אך גם הפעם תוכלו להזמין את העיסוי אליכם לצימר ולהפתיע בענק את בני הזוג. לאחר מכן, מובן שטבילה בג'קוזי ונמנום צהריים על מיטת הקינג סייז, כבר ישלימו את הסתלבט. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים