יודעים שבא אביב: טיולים זוגיים מומלצים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-03-2019
יודעים שבא אביב: טיולים זוגיים מומלצים בצפון

אנחנו מוכנים להשקיע גם זמני נסיעה ארוכים מהרגיל כדי להגיע למעיין או מפל קסום ולראות את כל הנוף היפהפה בתצפית ההר. אבל לאן כדאי לנסוע השנה? מי מהמסלולים קליל ומי מהם מיועד למטיבי לכת? איך למצוא את המקומות היפים ביותר לראות בהם זרימה אחרי הגשמים? אם אתם מתארחים במתחם צימרים בצפון לזוגותבאביב הקרוב, הנה ההמלצות שלנו:


הכי פוטוגני: הג'ילבון


הוא יבש אבל גם רטוב, כולל נוף וגם מקומות נסתרים ויש בו המון מה לראות. הג'ילבון שזורם למרגלות הר אביטל והר שיפון יוצר ערוץ נחל שמתפתל, נשפך אל בריכות טבעיות ומפלים עוצמתיים ומפגיש אתכם גם עם קשת אבן מהפנטת שממנה נוטפים מים כמפל שחובה להצטלם איתו. בהמשך הדרך תפגשו גם בבריכת הקצינים עין עלמין שמוקפת עצי תאנה ואקליפטוס ומומלצת מאוד לפיקניק, קפה, מנוחה ושכשוך. 


הכי רטוב: נחל שניר (החצבאני)


הנחל הארוך מבין שלושת הנחלים שזורמים לירדן וסביבו שמורת טבע יפהפייה ומסודרת, בעלת מסלול הליכה קליל במיוחד עם אופציה להליכה בתוך המים. אפשר לפגוש גם את עופות השמורה בתצפית הציפורים וליהנות מסביבה טבעית שנראה כאילו מעולם לא התערבה בה יד אדם. מתאים לאורחי צימרים יוקרתיים לזוגות באזור הגליל העליון. 


הכי צומח ופורח: נחל עיון ומפל התנור


אחד המקומות הפסטורליים האהובים עלינו ביותר מסתתר בסוף המדינה שמאלה, במטולה המיוחדת. את השמורה קל מאוד למצוא הודות לשילוט המוסדר ותשמחו לפגוש בכניסה אליה פארק ענק עם שולחנות פיקניק לאכול בו רגע לפני שמתחילים ושתי נקודות כניסה אל המסלול (ארוך וקצר). בפנים תפגשו צמחייה עשירה ויפה, נוף עוצר נשימה וכמובן מפל התנור בגובה של 30 מטרים, שקרוי על שם החצאית הלבנונית, ה"תנורא" שצורתו מזכירה אותה. 


הכי פסטורלי: נחל עמוד ונחל מירון


אביבי ומושלם לאורחי צימרים בצפון לזוגות באזור הגליל התחתון. שמורת טבע מהפנטת המהווה חלק משביל ישראל ומכילה שלל בוסתנים, מבנים עתיקים ומרחבים ירוקים שנראים כאילו אלוהים בכבודו ובעצמו עיצב בפוטושופ. כאן תפגשו את נחל מירון שנשפך אל נחל עמוד על שם עמוד הסלע המפורסם, סביבה פסטורלית במיוחד והתאמה לכל מזג אוויר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים