6 צימרים לזוגות יוקרתיים ומפנקים במיוחד בעין יעקב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-10-2018
6 צימרים לזוגות יוקרתיים ומפנקים במיוחד בעין יעקב

אומרים שלכל מקום יש את הקסם שלו: אצל אחד זה הנוף, השני באווירה, השלישי באוכל. אבל מה אם נגיד לכם, שיש מקום שאסף את כל האלמנטים הכי מבוקשים לחופשה רומנטית? זה בדיוק מה שמצפה לזוגות שמתכננים לסגור חופשה באחד ממתחמי הנופש של מושב עין יעקב בגליל המערבי. הקרבה המושלמת למיטב האטרקציות, מסלולי הטיול, המסעדות והבילוי, הובילה את המושב להיות שם דבר בחוויית האירוח הזוגית שמעניק הרבה יותר מכל מקום אחר לאורחים שלו. ריכזנו 10 צימרים יוקרתיים לזוגות בלבדהשוכנים במושב, שכדאי שתפנו להם קצת זמן בקרוב:

שאטו פרסטיז' – מתחם יוקרה הנפרש על פני שטח עצום במבואת המושב, כאשר מבעד לבריכה הפרטית ניתן לראות נוף פנורמי, עדרי בקר, את הרי הגבול והים כמובן. העיצוב בהשראה פרובנסית, הולם כמובן את הרומנטיקה, ארוחת הבוקר גדולה וטובה ולרשותכם גם ספא זרמים ענק במתחם המרכזי.

הדבר האמיתי, סוויטת מול השקיעה – אנחנו לא מכירים זוג שיסרב לג'קוזי ובריכה מול נופי שקיעה חלומיים של הים התיכון. מדובר בקומפלקס איכותי ויוקרתי שמתאים מאוד גם לשומרי השבת בשל העובדה שהוא שוכן קרוב מאוד לבית הכנסת (באותו הרחוב), הכולל אבזור וריהוט יוקרתי ונוח, ג'קוזי פנימי מול נוף פנורמי והמון, המון פרטיות.

בריכת שחייה מפוארת מחוממת וג


הזוהר הצפוני – אחד ממתחמי היוקרה הנחשקים במושב, המציע סוויטת תענוגות בעיצוב מודרני עם כל הפינוקים וברמת אירוח גבוהה מאוד. לרשותכם בריכה מחוממת ומקורה ומיקום מבודד, עם יציאה החוצה אל השדה הפתוח שמתאים לטיולים וצילומים.

בלנקו – מבין הרבה צימרים בצפון לזוגות, אוחזת בלנקו ברמת הגימור הגבוהה ביותר ובכך מצטרפת לשורת מתחמי פאר המתייחסים גם לחוויה האדריכלית כחלק מהקונספט. מתחם אלפיון עליון מלא יוקרה וסטייל, המציע מתחם בריכה וספא פרטי, תחכום עיצובי וכמובן אירוח יוקרתי בלתי מתפשר.

סיאלו – אהוב המבקרים הזוכה להיות אחד המצטיינים שלנו במושב ובכלל ברמת הפינוקים וחוויית האירוח. גם סיאלו הינו מתחם יוקרתי הכולל בריכה מחוממת מקורה ותנאי פרטיות קפדניים והוא ישמח גם להקפיץ אליכם נשנושים ומטעמים עד שתגידו די.


מליבו
וילה מרשימה במיוחד הניתנת להשכרה גם כמתחם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד. הבריכה הענקית שוכנת מול נוף מרהיב לים ובמתחם סגור בעל קירות שקופים תיהנו מג'קוזי ספא ושולחן ארוחות ענק, שמתמלא בשפע מאכלים ממטבח המארחים עד שלא תוכלו לראות את המפה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים