6 יתרונות מעולים לחופשה בחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-11-2019
6 יתרונות מעולים לחופשה בחורף

הנה לכם מספר סיבות לצאת לחופשת רומנטית בצימרים לחורף:


1.     העלויות ללילה זולות יותר

כמו בכל דבר בעולמנו, מחירים הם תוצאה של היצע וביקוש. ביולי-אוגוסט היקרים שנחשבים לשיא הביקוש המחירים כמובן עולים משמעותית, מה שמשאיר את העונה הנגדית ליהנות ממחירים נמוכים עד מצחיקים בכל מתחם צימרים רומנטיים לחורף. ברוב המקומות ניתן לצפות להנחה של כ-30%-40%, כאשר חלק גדול מהמקומות מציעים הטבות מעולות ונדיבות יותר למזמינים בדקה ה-90 ומזמיני לילה שני.

2.     קל יותר לקחת חופש מהעבודה

מכירים את השלב שבו הבוס מכריז שמכסת החופשים מלאה כי 70% כבר הודיעו על היעדרות בסוכות? ובכן, בחורף השגרתי והלחוץ רוב העובדים פשוט... עובדים. מה שעשוי להקל מאוד את המלאכה על לבקש בסך הכל יום חופש אחד (ואם מדובר בסופ"ש, גם חצי יום חופשה בחמישי יספיק) ולקבל אותו בלי שום בעיה. העבודה לא נפגעת, אין שום צורך לשוב לאחר מכן מתקופה ארוכה ישר לתוך העשייה ובינינו, המשרד לא יתמוטט אם תבלו כמה שעות לבד עם בני הזוג.


3.     החופשה יותר אינטימית

יש משהו רומנטי יותר בתחושה החורפית של צימרים רומנטיים לחורףמאשר בעונות אחרות. ההתכרבלות, השוקולד, המשקה החם, היקיצה הטבעית בשעה קצת מאוחרת, הג'קוזי והסאונה. כל אלה הופכים את החופשה לזוגית ומאחדת, מחממת ואוהבת.

4.     לא בטוח שהמתחם בתפוסה מלאה

זוגות שמעוניינים בפרטיות מוחלטת כמובן יעדיפו סוויטה פרטית, אך מדובר כמובן בהוצאה יקרה יותר, בהשוואה למתחמי צימרים רומנטיים לחורף בעלי מספר יחידות. ובהקשר הזה בוודאי תשמחו לדעת, שבשל הביקוש המופחת קיים סיכוי טוב למדי שתבלו כאן לבד לחלוטין, כשכל המתחם עומד לרשותכם ובעלות החסכונית ביותר. אמנם לא ניתן לצפות את התפוסה המדויקת בזמן החופשה שלכם, אבל כמעט בטוח שלא תצטרכו לפגוש אנשים נוספים.

5.     הנוף מטריף

בחורף שוב מקבל הצפון את צבעו הירוק והמוכר, אחרי קיץ יבש ולח שבו הכל נצבע בצהוב. הנוף היפהפה מסוגל להרטיט כל לב ונפש, פותח את הלב והמחשבה, מספק תובנות והשראה וכן, גם כמה תמונות מוצלחות מאוד לאינסטגרם. אם אתם מחשיבים נוף מדהים כחלק בלתי נפרד מהזוגיות או הרומנטיקה שלכם, צימרים רומנטיים לחורף מול הנוף פשוט יעשו למענכם את העבודה.

6.     מגוון צימרים רומנטיים לחורףזמינים 24/7

אם אי פעם ניסיתם להזמין חופשה בצימר בקיץ, אתם יודעים שהחל מפסח מתחילים המתחמים להתמלא וכמו בחיים, הטובים תמיד כבר תפוסים. בדרך כלל הדבר היה מאלץ אתכם "להתפשר" קצת על המקום ולא להזמין בדיוק את מה שרציתם ולכן בחורף, ההיצע והמגוון נשמרים ואתם פנויים יותר לשים את האצבע על המקום שאתם רוצים להיות בו ולהזמין כבר עכשיו חופשה לתאריך שאתם מעוניינים בו. 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים