מה לנו העבודה הזאת?! צימר זוגי בפסח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-03-2019
מה לנו העבודה הזאת?! צימר זוגי בפסח

אתם כבר מכירים את זה: אבא מתעקש על כל ההגדה, סבתא שואלת מתי תתחתנו/ תתגרשו/ תעשו עוד ילד (מחקו את המיותר) והדודים מתמלאים ביין. ואתם? אתם רק רוצים לסיים את ליל הסדר ולהימלט מכולם למקום שלכם, לנצל את החופש ולחגוג את האביב.

לא מעט זוגות פונים אלינו שנה אחר שנה במטרה לנצל את חול המועד לחופשה זוגית מרעננת ולאוורר סוף סוף את בגדי הים והכפכפים. צימרים פנויים בפסח לזוגותהם הזדמנות נפלאה לצאת לחופש שטוף שמש טובה ולהתרחק לשם שינוי מההמולה שאופפת חלק גדול מאוד מהעיר או בכלל מהבית, לחוות, ליהנות ולהתבשר איזה קיץ הולך להיות...

טובים, זוגיים ועדיין פנויים


ספא על הנחל – זה הזמן לצאת למרפסת, לנשום את אוויר ההרים הנקי, לספוג את הטבע המופלא שנחשף בפניכם לכל יער שפר והכנרת ולהיכנס לבריכה והג'קוזי ספא ולא לצאת משם עד שיגיע זמן ארוחת הבוקר. או הצהריים. לכאן הכי מתאים להזמין עיסוי זוגי מפנק ומרגיע והסוויטה הפרטית מציעה בגזרת הספא בנוסף גם סאונה מפנקת וג'קוזי פנימי שיעבירו לכם את החופשה בנעימים.


אחוזת לאטה – מקום מעולה לספוג בו את השמש האביבית המבורכת תוך שאתם משכשכים בבריכה מול הנוף. לאחוזת לאטה שני צימרים רומנטיים לזוגות והיא מושלמת למתארחים יחד עם זוג חברים נוסף. כך אתם יכולים ליצור דאבל דייט שבמסגרתו אתם מבלים יחד עם חברים טובים, נהנים מאטרקציה בסביבה הגלילית הפורחת וחוגגים את חג החירות בדרך הכי איכותית שאפשר.

אהבה ורומנטיקה – כשבא לכם להתרחק מכולם, לנתק את הטלפונים ולהתעלם מהעולם שבחוץ... לאהבה ורומנטיקה שני צימרים פנויים בפסח לזוגות, לכל אחד בריכה פרטית מול נוף מהפנט לכנרת שנמצאת ממש 5 דקות מכם וכמובן סביבת פנים כפרית מעוצבת בטוב טעם. מושלם לאורחי הפסטיבלים בחול המועד ולמטיילים שרוצים ליהנות ממפלס הכנרת שעלה לא מעט השנה. 


%@%@%p-2290x

המקומות נתפסים מהר


אם חשבתם לחכות לרגע האחרון כדי להזמין צימרים רומנטיים לזוגות, לא הפעם. זוגות רבים בדיוק כמוכם מעוניינים לנצל את ימי החג לחופשה אביבית יפה וטובה ולכן עליכם להיות זריזים. בחרו מספר מקומות שאהבתם מתוך האתר, וודאו שהם עדיין פנויים וסגרו כבר עכשיו מקום רומנטי, פרטי ויפהפה בשניים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים