קחו לכם צימר לראש השנה: 6 צימרים שחייבים לראות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-09-2019
קחו לכם צימר לראש השנה: 6 צימרים שחייבים לראות

בקרוב תחל שנה וברכותיה ומה נפלא יותר מלהתחיל אותה במקום חדש, רומנטי וממכר עם מי שאתם הכי אוהבים? אספנו 6 צימרים לזוג שהכי כדאי לבלות איתם את ראש השנה:

הזוהר הצפוני – אורורה: חגיגית ולבנה


הסוויטה הלבושה בלבן הושקה רק השנה וכבר הפכה לאחת מחביבות הקהל. העיצוב הנקי בלבן בולט בחגיגיותו לאורך כל השנה, אבל לא מזניח לרגע את האופציה לקבל ארוחות חג מפנקות לפינת האוכל לצד הבריכה הפרטית. מתאים לזוגות שרוצים פרטיות מוחלטת וגם בריכה מחוממת ומקורה, בלי סגירה הרמטית שתשפיע על האפשרות לנשום לרווחה מאוויר הפסגות הפתוח. 

אצולת הנוף: מקום להתחלות חדשות ומתוקות


הבולטת שלנו בקטגוריית צימרים לזוג לימי הולדת, הפתעות וחגיגות מיוחדות. בריכה מחוממת ומקורה פרטית היא רק קצה החוויה, כשהעיקר הוא בכלל הסוויטה המפונפנת המשלבת מוטיבים מעולם העיצוב היפני. הכל אלגנטי, נקי וחדיש, הכי מתאים לפתיחה של שנה חדשה וכוסות לחיים מצלצלות על שפת הבריכה.



נופי גמלא: צימרים לזוג מול נופי הצפון המתחלפים


כמה שאנחנו אוהבים לראות צימרים לזוג נטולי כל פוזה ועדיין שוחים ביוקרה ונוף חסר תקדים. נופי גמלא מציעים שתי בקתות סמוכות – אידיאלי לחופשת חג עם זוג חברים! כל בקתה מורכבת ממרחב פנימי ראוי וריהוט אלגנטי, גוונים לבנים ונקיים וכמובן נוף מרשים לכנרת והרי הגולן, שרק אורחי המושב בצימרים ספציפיים מאוד יזכו לקבל. מקום סימבולי להתחלות חדשות, להתמלאות באוויר, מחשבות והשראה.

ארבע עונות בגליל: ספתח מפנק לשנה החדשה


מה נפלא יותר מהתחלה חדשה במקום מפתיע, רחב ידיים ומפנק במיוחד? לארבע עונות בגליל יש 4 צימרים לזוג המאושר שיוכל לבחור את מה שעדיף: שתי בקתות עם מרפסת ענקית וג'קוזי ספא פרטי, או שתי בקתות ללא הג'קוזי, אבל עם מלוא הנוף והפרטיות. למתחממים בשמש הטובה שעוד נותרה מצפה בריכה מפנקת וכמובן מרחב ירוק ומרשים לשוטט בו, עם המון פינות חמד למנוחה ופוזות למצלמה.

אוסנתה: שומר על החום בעונת המעבר


כשהימים מתקררים, אין כמו לשמור על שגרת הפינוקים של ימי הקיץ עם בריכת זרמים גדולה ומחוממת. אוסנתה הוא מתחם נופש מרהיב ויוצא דופן בין חורשי הצפון, המציע לזוגות את מלוא הרומטיקה, הארוחות הטובות ופינוקי הספא הקיימים. סוויטת יקינטון תפנק אתכם במיקום מבודד עם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה וחצר מלבלבת, בעוד שסוויטת חצב תאפשר לכם לטבול במי בריכת הזרמים הלוהטת והספא הצמוד. השתיים אגב, ניתנות להשכרה ביחד ויתאימו מאוד למחפשים צימרים לזוג שיתאימו לשני זוגות חברים.  



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים