ללא קלישאות: ארבעה צימרים מיוחדים שמספקים את הדבר האמיתי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2019
ללא קלישאות: ארבעה צימרים מיוחדים שמספקים את הדבר האמיתי

אומרים שזוגיות בריאה זקוקה לפתיחות ואמון. אבל בין לבין היא גם צריכה לא מעט חוויות משחררות. הצימרים הבאים יעזרו לכם לייצר את המחווה הרומנטית המושלמת לבני הזוג, להפתיע, לחדש ולרגש. לא, לא עוד צימרים רומנטיים לזוגותבגדר ה"רגיל", אלא מיוחדים, בלתי נדושים וללא קלישאות, שעושים את מה שהם עושים בדרך הכי מדהימה שאפשר. 

אחוזת מיא: 40 מטרים של בריכה ועוד אחת פרטית לכל זוג


מתחם הצימרים הזה מיוחד בעיקר בגלל הדרך שבה הוא בנוי: 3 הצימרים (המהפנטים, יש לומר) בנויים בשורה אחת "על המים", כך שבריכה ארוכה נמתחת לאורכם ואפשר לצאת אליה מהמיטה בדילוג. אבל זה לא הכל – גשר קטן מחבר כל צימר אל הגדה השנייה לשם השיזוף והפינוק עם הספר (טוב נו, הנייד) והקפה או האלכוהול. בנוסף ולהבדיל מהרבה צימרים רומנטיים לזוגות שמתמצים רק בבריכה אחת – לכל סוויטה יש גם בריכה פרטית צמודה ונסתרת. 

פינה בלב: צימרים רומנטיים לזוגות באדיבות הברון


לאחוזה המפוארת הזו בראש פינה יש היסטוריה ששווה מאוד את האירוח שלכם: היא נבנתה על ידי הברון דה-רוטשילד בכבודו ובעצמו, לפני יותר ממאה ועשרים שנים! מאז היא שופצה עד הקצה כמובן, אבל שמרה על הקו המקורי שמעניק בוסט מדהים לנוסטלגיה, לקלאסיקה והחמימות האותנטית כמו פעם. לאחוזה 5 צימרים רומנטיים לזוגותברמה גבוהה מאוד ומיקום מצטיין מול הרי הגולן ועמק החולה. בנוסף קיימת בריכת שכשוך במראה טבעי ובטמפרטורה קבועה של 35 מעלות ולצידה ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, חדר טיפולי ספא מקצועי ובר משקאות. 

המיטה האורתופדית והענקית 200/200 בסוויטה המלכותית


צימרים ביער: המקום שנראה כמו סיפור אגדה


ואם כבר בענייני נוסטלגיה, חמימות ולב רחב, הנה 5 הצימרים המפורסמים מאמירים שנחשבים כבר שנים להכי פופולריים לאירוח רומנטי בצפון (תבדקו אותנו ותציצו בהמלצות). קמין עצים, עיצוב אותנטי, כפריות מלבבת ונוף מהפנט הם רק הרקע. בנוסף תקבלו גם בידוד מושלם (כל יחידה במיקום פרטי לחלוטין בתוך היער, עם מרחק הליכה בין היחידות) ומתחם ספא בלב היער שנראה כמו אגדת ילדים עם ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. אה כן, קיימת גם סוויטה דנדשה (Terrace) עם ג'קוזי ספא פרטי מול הנוף למפונקים שלא רוצים לחלוק. 

שנדליר: זה מה שקורה כשמשלבים אריסטוקרטיה והייטק


זכינו לראות ולבקר באלפי צימרים רומנטיים לזוגות, אך מבחינת הגודל, השלווה, הפרטיות והחידושים, קשה מאוד להתחרות בשנדליר. מדובר בסוויטה חדשה (הוקמה לפני שנה בסך הכל) שהופכת במהירות מסחררת לחביבת הקהל. עיצוב הסוויטה במוטיבים אריסטוקרטיים מספק תחושה של שהות בטירה מפעם, למרות שהמתקנים, הרהיטים והמוטיב הכללי נראים כמו בית עשירים מודרני. גם מתחם החוץ מצטרף לחגיגה ומספק בריכה פרטית במראה וגודל ששומטים לסתות, נוף פנורמי יפהפה, מתחם גן עצום ומעוצב וכמובן עמדת ברביקיו מקצועית – הכל בפרטיות מלאה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים