עוד מעט הקיץ: ואיפה מוצאים צימרים זולים בצפון לפני שהמחירים עולים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-02-2017
עוד מעט הקיץ: ואיפה מוצאים צימרים זולים בצפון לפני שהמחירים עולים?

אי אפשר לשים את האצבע בדיוק על הזמן שבו זה קרה, אבל מהפך לא קטן של השנים האחרונות הפך את הזול ליקר החדש. אם פעם דברים נוצצים שעלו ביוקר היו ממגנטים אותנו וגורמים לנו לחלום עליהם בלילה, היום אנחנו לגמרי באור הזרקורים אם קנינו משהו ודווקא קיבלנו עלינו את ההנחה הגדולה ביותר שמישהו יכול היה לקבל.

המרדף אחר החיסכון האולטימטיבי הוא גם תנאי הכרחי עבור כל הזוגות המחפשים צימרים זולים בצפון. מתחמי נופש אלו הם כאלה המציעים דיל או מבצע לזמן מוגבל ברוב המקרים ומחירים ש"שוברים את השוק" באופן קבוע במקרים מאוד מסוימים. אלו מכם שכבר עכשיו סקרנים לבדוק את ההיצע של צימרים פנויים לסופ"ש הקרובחייבים לקחת בחשבון שהמחיר שונה בין סוף השבוע ואמצע השבוע וכן מלאכת החיפוש קשה אף יותר, ככל שמתקרבים למתחמים היוקרתיים יותר ומעוניינים להרוויח אותם במחיר אטרקטיבי.


צימרים זולים בצפון לזוגות


זול מול יוקרתי – מי לוקח?


דמיינו שאתם עומדים לקנות נעליים. חשבו על המחיר שתהיו מוכנים לשלם עבור זוג נעליים יפות וטובות ומה בכל זאת יגרום לכם לקנות אותן. האם הזולות יותר יוכלו לשרת אתכן טוב באותה המידה? לא מתבלות? נוחות לאורך זמן ומתאימות לסגנון הלבוש שלכם? אולי כן. אבל יש כאן שתי אפשרויות: או שהאיכות ירודה ולכן המחיר זול, או שהתמזל מזלכם ומצאתם את הנעליים המושלמות בסייל ממש טוב. בדיוק אותו דבר קורה גם בחופשה – מצד אחד ישנו מתחם צימרים לזוגות עם אירוח כפרי צנוע ביותר ולעומתו מקום אחר המציע סוויטה יוקרתית ומפנקת מכל הבא ליד. אם יש לכם מזל – תוכלו למצוא את הסוויטה היוקרתית בהנחה באמצע השבוע או בדקה ה-90. לכן ההבדל ביניהם הוא בסופו של דבר זה: רמת הציפייה שלכם מהאיכות וכמה תהיו מוכנים לשלם עבורה.

אם נסתכל על איכות מהזווית הטכנית, צימרים זולים בצפוןנחשבים לקבוצת מתחמי האירוח הפחות נוצצת. מחירה הוא החל מ-350 ₪ ללילה כאשר תנאי האירוח בסיסיים יחסית. אם אתם מעוניינים למשל במתחם צימרים לזוגות בגליל המערבי רק כדי "להניח את הראש" וליהנות מהמון טיולים בסביבה, בהחלט מדובר בחיסכון עצום! אבל אם החלום שלכם הוא בכלל בריכה וג'קוזי ספא פרטיים מול נוף פתוח ושירות מושלם – תאלצו לשלם יותר.


ואיך בכל זאת משיגיםצימרים זולים בצפוןשהם גם איכותיים?


קודם כל, תיפטרו ומהר מהציפייה שלכם למצוא צימרים זולים בצפון עם עיצוב מיוחד ושירות אישי במחיר של עד 500 ₪ ללילה. זה לא עומד להתגשם! הפנמתם את זה? מעולה. כעת, חפשו את "האמצע" – צימרים לזוגות בעלות של 600-800 ₪ שהיא הרבה יותר איכותית, נעימה, מפוארת וחדשנית ממה שהוצע לכם קודם לכן. הבריכה מרווחת יותר וכך גם רמת האבזור, המפרט הטכני, החדרים והחצר. לסיום – חפשו צימרים זולים בצפון מחוץ לחגים וחופשות, באמצע השבוע או לקראת הסופ"ש, כאשר הצימרים עוברים למחירי הדקה ה-90. כך תוכלו לצאת לבילוי טוב ולהשאיר בכל זאת, עוד קצת כסף לבזבוזים בתוך הארנק. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים