חופשה בקליק- כמה נוח וקל להזמין אונליין!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-08-2019
חופשה בקליק- כמה נוח וקל להזמין אונליין!

מודים – עולם הצימרים התקדם לאונליין בגיל ממש מאוחר. מצד שני, עדיף מאוחר מאשר אף פעם וגם אתם יכולים להזמין צימרים בצפון לזוגות בקלות, בנוחות, מהמזגן, בלי לדסקס יותר מידי בטלפון.

אז מה הסיבה שלקח לאונליין כל כך הרבה זמן להגיע לענף הצימרים?

להבדיל מחברות פרסום גדולות כמו אירביאנבי או בוקינג, הצימרים הם עסקים עצמאיים. אין להם איגוד או גוף שמחבר ביניהם, מה שאומר שהם יצטרכו להוציא תקציבי עתק (שלא בטוח קיימים) על מערכת הזמנות און ליין. 

צפייה בתפוסה והמחירים בזמן אמת


זה קרה לאט ובזהירות, אבל כיום לרוב הצימרים יש מערכת הזמנות דיגיטלית שתוכל לשמש אתכם לכל מצב שבו אתם חייבים חופש וחייבים אותו עכשיו. באתר שלנו המפרסם צימרים בצפון לזוגות, מערכת הניהול אפילו מתקדמת יותר – היא תאפשר לכם לצפות בזמן אמת בתפוסה בכל אחד מהמתחמים, להתעדכן לגבי המחיר בתאריך המבוקש וגם להוסיף בקשות מיוחדות כמו קישוטים ליומולדת או עיסוי זוגי מהחלומות. 

הביקוש בענף עדיין גבוה


למרות שגם ענף הטיסות לחו"ל התפתח והפך למיידי מאוד, הרבה אנשים עדיין בוחרים לבלות גם במתחמי צימרים בצפון לזוגות. בכל זאת, לחופשה ישראלית טובה במרחק נגיעה מהבית אין תחליף. וגם אין באמת צורך לחכות לה שעות בצ'ק אין עם ערימה של מזוודות. צימרים לזוגות יוכלו לספק לכם את המנוחה והשלווה שחיפשתם, את הרומנטיקה, את הבילוי האינטימי, החגיגה המיוחדת, הצעת הנישואין או יום הנישואין וגם אופציה להגיע לצפון כדי לטייל, לחוות ולהתרפק על הנוף.

אתר צימרים בצפון לזוגות אונליין


באתר צימרים בצפון לזוגות תמצאו את המגוון הרחב ביותר של צימרים להזמנה אונליין, באישור מיידי ובלי תנאים מורכבים. גם תנאי הביטול יהיו כאן, כשבחלק מהמקומות אפילו לא מחייבים על ביטולים וגם תיאור מפורט של כל מה שתקבלו במסגרת החופשה – כלול במחיר או בתוספת תשלום.

רוב הצימרים שלנו מכילים בריכה וחלקם יציעו לכם גם בריכה פרטית מול נוף יפהפה או בלב חצר פסטורלית וירוקה. אלה שלא מכילים בריכה, עדיין עומדים ברמת אירוח גבוהה ויש בהם לא מעט יתרונות מבורכים, כמו הקרבה לטיולים ואטרקציות בסביבה הקרובה מאוד, האווירה הרומנטית והפינוקים מבית המארחים. אם תצטרכו בכל זאת את עזרתנו בתהליך ההזמנה, נהיה זמינים למענכם טלפונית בין השעות 8:30-16:00 ונוכל גם להמליץ לכם על מקומות אטרקטיביים שיתאימו לכם אישית.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים