שששששקט... צימרים מבודדים שזוגות אוהבים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-03-2018
שששששקט... צימרים מבודדים שזוגות אוהבים

כשאנחנו חולמים על חופשה רומנטית עם בן/ת הזוג אנחנו נרצה שקט.. שקט וזמן איכות עם יקירינו, כזה שלא זוכים לו בכל יום. להשאיר את דאגות היום-יום מאחור, להרגיש חופשי להתהלך בלבוש מינימליסטי וליהנות מכל שניה בחיק אהובינו ללא כל מפריע או רחשים סביב.


חופשה רומנטית בארץ


מה אנו צריכים בשביל להפוך את החופשה שלנו מסתם אחת, לחופשה רומנטית ואינטימית? הדבר החשוב ביותר הוא- בחירת הצימר! לא משנה אילו אביזרים תביאו אתכם לשיפור החוויה, ביגוד מיוחד, מתנות שוות או שמנים ריחניים לעיסוי ארומטי, בחירת הצימר מהווה את הגורם החשוב ביותר בהרכבת חופשה רומנטית וזו ממספר סיבות.


הראשונה שבהן- הפרטיות. ברגע שתבחרו צימר שהינו בעל פרטיות חלקית או ללא פרטיות כלל כל האינטימיות והחופשיות שתכננתם עליהם מבעוד מועד ירדו לטימיון. בחופשה רומנטית עליכם להרגיש חופשיים לעשות כל שעולה על דעתכם, ללא מתן דין וחשבון וללא מבוכה שמא יראו אותנו. לכן, כדאי לשקוד היטב על בחירת הצימר, לבדוק את רמת הפרטיות שלו, לוודא האם הבריכה שמוצגת בתמונות הינה פרטית או משותפת לכמה יחידות, כנ"ל לגבי ג'קוזי ספא, סאונה או מתקני ספא נוספים שמצויים במקום. חשוב לשאול האם המקום בעל גדר היקפית שמסתירה את הנעשה במתחם על מנת שתוכלו לבחור האם רמת הפרטיות מספקת אתכם. ישנם מקומות שלא יתחמו את מתחם האירוח בגדר לשמירה על הפרטיות מכיוון ששכניהם היחידים הינם ההרים, הטבע והנוף- זו החוויה הטובה ביותר שתוכלו לאמץ אליכם בתור חופשה רומנטית לזוגות. תוכלו למצוא מבחר רב של צימרים בצפון לזוגות שיהיו מבודדים הבאנו לפניכם שתי מתחמים אך יש מגוון רחב שתוכלו לבדוק, להחליט ולבוא לנפוש.


תוכלו להתפנק מעיסוי מקצועי על שפת הבריכה מול הנוף המרגיע


סוויטת ספא פרטית ומפנקת מול נוף מרהיב: סוויטת ספא על הנחל


במושב שפר הנמצא בגליל העליון קיימת סוויטת ספא משגעת, ממש כמו שמה, סוויטת ספא על הנחל, שוכנת בקרבה לנחל פרוד היפהפה ומפנקת את אורחיה במוצרי ומתקני ספא איכותיים. 

בסוויטה תיהנו מפרטיות מלאה, בריכת שחייה וג'קוזי ספא מקצועי פרטיים במתחם החוץ ונוף להרי הגליל. בנוסף, תיהנו מספא צמוד לסוויטה בו תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים הוליסטיים וחבילות פינוק שונות. 

תוכלו למצוא באתר עוד מבחר של צימרים לזוגות בגליל העליון שהינם מבודדים ובעוד אזורים שונים בצפון, מוצר שנהיה מבוקש בשנים האחרונות. לא עוד חופשה בבית מלון רועש והומה אדם אלא חוויה של רומנטיקה ושל שקט רק אתם עם הטבע.

 

נופש יוקרתי ופרטי מול הנוף הגלילי: מליבו


מתחם נופש משובח ואיכותי ביותר עבור זוגות המחפשים אחר חופשה רומנטית ומענגת במיוחד. מול נופיו המרהיבים של הגליל המערבי הקימו סוויטה פרטית ויוקרתית שמציעה עבורכם נופש רומנטי משגע, עם בריכת שחייה פרטית מחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי ספא לוהט במתחם מקורה איכותי, פינות ישיבה נוחות, טיפולי עיסוי מקצועיים וחדר שינה מעוצב בתשוקה. ב"מליבו" תוכלו ליהנות משקט מופתי, נוף חלומי וחופשה רומנטית שלווה ומפנקת במיוחד.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים